Forum rules: Click here to view the forum rules
- Topic title should contain the brief description of problem.
- Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
- It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
- You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
- It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).
Re: Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Google Adsense [BOT] • 30 March 2011, 19:50
#102 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Usunięty Użytkownik 1038 • 30 March 2011, 19:59
#103 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by grisza69 • 30 March 2011, 20:06
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
grisza69 wrote:tumpio wrote:Nowe kosztują ok 60 USD. W tej cenie (140 zł) to albo spływ albo szlif. Zwróć uwagę na inne przedmioty... sprzedają G96-630-A1 nowy.... z ukruszonym rogiem
Piotr co rozumiesz pod pojęciem "spływ" serio nie wiem o co chodzi -:)
Zapewne układ "spłynięty" z płyty, czyli zwykły reball

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

#107 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by grisza69 • 30 March 2011, 21:02
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
Kliknij tutaj, aby się więcej dowiedzieć.
DjDave wrote:adam1114 wrote:Chyba występują niejasności w towarze, bo jednak układ z 2010 powinien mieć "puste" logo nVidii ? - aukcja nr 1537535894
Zwróćcie uwagę na tekst na aukcji:"NIE PRZYJMUJE NEGATYWÓW"
Takich sprzedających należy omijać z daleka. Zapewne dobrze wiedzą co sprzedają.
A poza tym co to ma znaczyć że nie przyjmuje negatywów? Zabroni mi napisać czy jak?
#111 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Vogelek23 • 31 March 2011, 09:21
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
#112 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Usunięty Użytkownik 1038 • 31 March 2011, 09:29
#113 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Vogelek23 • 31 March 2011, 09:50
Układy z końcówką "1" (G84-601, G86-771, G86-631 itp) miały puste logo od początku produkcji.
Układy z końcówką "0" (G84-600, G86-770, G86-630 itp) były produkowane jeszcze bodajże do 15 tygodnia (lub 16, w każdym razie końcówka "starej" produkcji) i miały logo wypełnione.
Uwaga: Powyższe informacje zaczerpnąłem z obserwacji sporych ilości chipsetów, które do mnie przyjeżdżają.
Nie gwarantuję, że informacje te są w 100% pewne i zgodne ze stanem faktycznym.
Układy z końcówką "0" (G84-600, G86-770, G86-630 itp) były produkowane jeszcze bodajże do 15 tygodnia (lub 16, w każdym razie końcówka "starej" produkcji) i miały logo wypełnione.
Uwaga: Powyższe informacje zaczerpnąłem z obserwacji sporych ilości chipsetów, które do mnie przyjeżdżają.
Nie gwarantuję, że informacje te są w 100% pewne i zgodne ze stanem faktycznym.
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
#115 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by adam1114 • 31 March 2011, 21:46
Pablo2k5 wrote:Witam wszystkich.
Czy ktoś kto kupuje układy BGA od użytkownika vipsource004 otrzymuje faktury ? Nigdy nie zamawiałem nic na ebayu i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa zakupów z Taiwanu.
Pozdrawiam
Taka faktura jest nie ważna, na jej podstawie dokonuje się odprawy celnej, dopiero dokumenty odprawy celnej czyli dokument SAD są podstawą do rozliczenia.
Pablo2k5 wrote:Witam wszystkich.
Czy ktoś kto kupuje układy BGA od użytkownika vipsource004 otrzymuje faktury ? Nigdy nie zamawiałem nic na ebayu i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa zakupów z Taiwanu.
Pozdrawiam
Jeśli kupujesz w detalu, to raczej daruj sobie faktury VAT bo za dużo zachodu, a mała i lekka przesyłka przychodzi prosto pod wskazany adres i nie ma potrzeby korzystania z usług Urzędu Celnego.
#117 Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by adam1114 • 10 April 2011, 22:37
hanomag wrote:Pablo2k5 wrote:Witam wszystkich.
Czy ktoś kto kupuje układy BGA od użytkownika vipsource004 otrzymuje faktury ? Nigdy nie zamawiałem nic na ebayu i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa zakupów z Taiwanu.
Pozdrawiam
Jeśli kupujesz w detalu, to raczej daruj sobie faktury VAT bo za dużo zachodu, a mała i lekka przesyłka przychodzi prosto pod wskazany adres i nie ma potrzeby korzystania z usług Urzędu Celnego.
Z urzędu celnego się raczej nie korzysta, chyba, chyba że ktoś potrafi sam wypełnić SAD i go składa, ale to już skomplikowane.
Jedynie się odwiedza US żeby mieć numer EORI.
Potem sprawą zajmuje się Agencja Celna, jeśli paczka jest clona.
Dla ścisłości, faktura którą otrzymasz od Chińczyka itp. jest u nas nie ważna, oni wystawią Ci fakturę jaką tylko chcesz, dla nich to nie problem, wrzucą kawałek papierka z napisem INVOICE i już, dopiero na podstawie papierów z odprawy celnej rozliczasz towar ,
poza tym kwestie importu to szeroka bajka i można by o tym dyskutować bardzo długo dlatego zapraszam pytającego kolegę na fora poświęcone importowi.
Co do zakupów w Polsce, szczególne doświadczenia, wobec których nie pozostałem obojętny, miałem z trzema dystrybutorami:
NIE POLECAM:
Kafka - jakiś czas temu robiłem u nich zakupy za 9000zł unijnych i bardzo żałuję, że nie zostawiłem tych pieniędzy w innym miejscu. Nie mieli wcale tanio a o negocjacji ceny nie było mowy. W internecie w opisie zakupywanego sprzętu była mowa o gratisach za 400zł, ale jak przyjechałem na miejsce to zmienili zdanie i przy takich zakupach nie zamierzali mi dorzucić nawet głupich kulek za 4$. Niestety potrzebowałem pilnie rozliczyć się z zakupu a do Krakowa goniłem około 600km w dwie strony i musiałem już to kupić. Mieli też kawę, ale nie zamierzali częstować gości z daleka . W Europie handel powinien mieć pewien poziom obsługi, tutaj ciężko było go dostrzec. Informacje w ofercie mają niejednoznaczne. Np. 'przy zakupie maszyny cena zawiera przeszkolenie z obsługi' (parafrazuję) - dlatego nie kupowałem wysyłkowo tylko przyjechaliśmy na miejsce - to szkolenie polegało na tym, że serwisant powiedział który guzik do czego i na tym koniec... I miałem wrażenie, że nikt poza tym serwisantem nie posiadał wiedzy co do tego sprzętu. Znajomi z innego serwisu też kupowali u nich i również żałowali - przed zakupem maszyny, zawsze mogli się dodzwonić. Po zakupie potrzebowali (obiecanego w cenie maszyny) wsparcia technicznego i w Kafce odebrali 2-3 razy telefon a potem ignorowali połączenia. Pytałem się w Kafce dlaczego ten serwis ma z nimi taki problem, a oni wytłumaczyli się, że nie zawsze mają czas żeby odbierać telefony (szczególnie po sprzedaży). Jak dla mnie to kombinatorzy i dziwie im się, bo chyba lepiej sprawdzili by się na bazarach niż udając rzetelną firmę. Nigdy więcej interesów z takimi ludźmi.
Lapkop - dwa razy kupiłem (niby) nowe układy i w obu przypadkach dostałem niesprawne chipy za 200zł/szt.
POLECAM:
Kocham Basię - z każdym zakupem jestem pozytywnie zaskoczony, szczególnie dobrym kontaktem, szybką wysyłką (jak kupisz przed godziną 13 to możesz mieć towar na drugi dzień, ja tak miałem kilka razy), oraz wybranym, a nie przypadkowym asortymentem. Przy moich zakupach sklep raz popełnił błąd, lecz szybko go naprawił bez gadania typu 'proszę do nas odesłać towar, my rozważymy i do 2 tygodni...'. Pan Adam potrafi wczuć się w sytuację serwisu i wie co sprzedaje. Lubię współpracę z nimi
NIE POLECAM:
Kafka - jakiś czas temu robiłem u nich zakupy za 9000zł unijnych i bardzo żałuję, że nie zostawiłem tych pieniędzy w innym miejscu. Nie mieli wcale tanio a o negocjacji ceny nie było mowy. W internecie w opisie zakupywanego sprzętu była mowa o gratisach za 400zł, ale jak przyjechałem na miejsce to zmienili zdanie i przy takich zakupach nie zamierzali mi dorzucić nawet głupich kulek za 4$. Niestety potrzebowałem pilnie rozliczyć się z zakupu a do Krakowa goniłem około 600km w dwie strony i musiałem już to kupić. Mieli też kawę, ale nie zamierzali częstować gości z daleka . W Europie handel powinien mieć pewien poziom obsługi, tutaj ciężko było go dostrzec. Informacje w ofercie mają niejednoznaczne. Np. 'przy zakupie maszyny cena zawiera przeszkolenie z obsługi' (parafrazuję) - dlatego nie kupowałem wysyłkowo tylko przyjechaliśmy na miejsce - to szkolenie polegało na tym, że serwisant powiedział który guzik do czego i na tym koniec... I miałem wrażenie, że nikt poza tym serwisantem nie posiadał wiedzy co do tego sprzętu. Znajomi z innego serwisu też kupowali u nich i również żałowali - przed zakupem maszyny, zawsze mogli się dodzwonić. Po zakupie potrzebowali (obiecanego w cenie maszyny) wsparcia technicznego i w Kafce odebrali 2-3 razy telefon a potem ignorowali połączenia. Pytałem się w Kafce dlaczego ten serwis ma z nimi taki problem, a oni wytłumaczyli się, że nie zawsze mają czas żeby odbierać telefony (szczególnie po sprzedaży). Jak dla mnie to kombinatorzy i dziwie im się, bo chyba lepiej sprawdzili by się na bazarach niż udając rzetelną firmę. Nigdy więcej interesów z takimi ludźmi.
Lapkop - dwa razy kupiłem (niby) nowe układy i w obu przypadkach dostałem niesprawne chipy za 200zł/szt.
POLECAM:
Kocham Basię - z każdym zakupem jestem pozytywnie zaskoczony, szczególnie dobrym kontaktem, szybką wysyłką (jak kupisz przed godziną 13 to możesz mieć towar na drugi dzień, ja tak miałem kilka razy), oraz wybranym, a nie przypadkowym asortymentem. Przy moich zakupach sklep raz popełnił błąd, lecz szybko go naprawił bez gadania typu 'proszę do nas odesłać towar, my rozważymy i do 2 tygodni...'. Pan Adam potrafi wczuć się w sytuację serwisu i wie co sprzedaje. Lubię współpracę z nimi
hanomag wrote:NIE POLECAM:
Kafka - jakiś czas temu robiłem u nich zakupy za 9000zł unijnych i bardzo żałuję, że nie zostawiłem tych pieniędzy w innym miejscu. Nie mieli wcale tanio a o negocjacji ceny nie było mowy. W internecie w opisie zakupywanego sprzętu była mowa o gratisach za 400zł, ale jak przyjechałem na miejsce to zmienili zdanie i przy takich zakupach nie zamierzali mi dorzucić nawet głupich kulek za 4$. Niestety potrzebowałem pilnie rozliczyć się z zakupu a do Krakowa goniłem około 600km w dwie strony i musiałem już to kupić. Mieli też kawę, ale nie zamierzali częstować gości z daleka . W Europie handel powinien mieć pewien poziom obsługi, tutaj ciężko było go dostrzec. Informacje w ofercie mają niejednoznaczne. Np. 'przy zakupie maszyny cena zawiera przeszkolenie z obsługi' (parafrazuję) - dlatego nie kupowałem wysyłkowo tylko przyjechaliśmy na miejsce - to szkolenie polegało na tym, że serwisant powiedział który guzik do czego i na tym koniec... I miałem wrażenie, że nikt poza tym serwisantem nie posiadał wiedzy co do tego sprzętu. Znajomi z innego serwisu też kupowali u nich i również żałowali - przed zakupem maszyny, zawsze mogli się dodzwonić. Po zakupie potrzebowali (obiecanego w cenie maszyny) wsparcia technicznego i w Kafce odebrali 2-3 razy telefon a potem ignorowali połączenia. Pytałem się w Kafce dlaczego ten serwis ma z nimi taki problem, a oni wytłumaczyli się, że nie zawsze mają czas żeby odbierać telefony (szczególnie po sprzedaży). Jak dla mnie to kombinatorzy i dziwie im się, bo chyba lepiej sprawdzili by się na bazarach niż udając rzetelną firmę. Nigdy więcej interesów z takimi ludźmi.
Przyjacielu. Temat KAFKI był już baaardzo obszernie opisany TUTAJ. Życzę miłej lektury

Re: Układy - gdzie można kupić i gdzie nie warto tracić czas
by Google Adsense [BOT] • 13 April 2011, 15:57
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
_______________________________All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.