• Profil temperatur X360/ps3

Forum rules:Click here to view the forum rules

1. Topic title should contain the brief description of problem.
  2. Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
  3. It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
  4. You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
  5. It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.
This topic is marked as ARCHIVAL. Please only reply if your message contains the solution (Terms and Conditions p. 12.1).

#1 Profil temperatur X360/ps3

by scooter20 3 March 2013, 13:39
Witam.
Posiadam taką oto stację BGA
Image

Jestem początkujący w reballingu.
Na początek kupiłem kilkanaście x360 i ps3 z rrod'em czy ylod'em.

Chciał bym się dowiedzieć jakie profile lutownicze dostosować do tych konsol za równo cyny zwykłej, jak i z ołowiem.
Dodam, że przeczytałem sporo tematów na temat reballingu i profili lutowniczych ale wszędzie każdy pisał coś innego i jestem zielony.
Chciał bym zacząć lutować te konsole ale z nieodpowiednim profilem tylko zaszkodzę zamiast naprawić. Na razie ćwiczę na starych lapkach czy netbookach które są nie do odratowania.

Dolna grzałka IR ustawiona na 200*C ( za długo nie grzałem bo w sumie dolna grzałka ruszyła mi razem z profilem)
odnośnie tej grzałki czy temperatura 200*C jest prawidłowa?Jak długo grzać płytę przed włączeniem profilu?
Gość z serwisu w którym kupiłem stację mówił że do kulek z ołowiem ustawia dolną grzałkę na 180*C.

Profil grzania płyty ustawiłem taki zarówno dla góry jak i dołu(zaznaczam że robiłem to jak założony był z góry hot air):
r1-1,5*C l1- 165*C d1- 30 sek
r2-3.0*C l2- 185*C d2- 30 sek