• Menadżer do serwisu

Forum rules:Click here to view the forum rules

  1. Topic title should contain the brief description of problem.
  2. Topic message should contain the extended description of problem and, the question.
  3. It is not allowed to post the attachments with complete documentations or BIOS files nor linking to any 3rd party websites hosting such files. It is only allowed to post the small portion of the documentation (up to one page per post).
  4. You can only describe one problem per topic. For each another problem you should open a new topic.
  5. It is strictly forbidden to ask for any kind of documentation or BIOS file. For such requests please use the DOCUMENTATION & BIOS/EFI REQUEST subforum.

#81 Re: Menadżer do serwisu


by marek216 8 December 2013, 20:57
adam1114 wrote:dziwi mnie, że nie można kupić programu który instaluje u siebie, a co jak będę miał np kilkugodzinną awarię u dostawcy internetu? Co prawda takie sytuacje to rzadkość, ale się zdarzają.


To dylemat każdego z bazą na serwerze ( nawet własnym )
Rozwiązania są dwa:
1. awaryjnie internet mobilny
2. program który pozwala również na osobną bazę na komputerze stacjonarnym właśnie na takie sytuacje.

Re: Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 8 December 2013, 20:57

#82 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 8 December 2013, 21:32
marek216 wrote:To dylemat każdego z bazą na serwerze ( nawet własnym )
Rozwiązania są dwa:
1. awaryjnie internet mobilny
2. program który pozwala również na osobną bazę na komputerze stacjonarnym właśnie na takie sytuacje.



Hostingi też miewają awarię i internet mobilny nic w tym nie pomoże. Panowie, podejrzewam że żaden z was nie ma 100 zleceń dziennie, a przy kilku zleceniach i kilkugodzinnej awari naprawdę nie ma wielkiego problemu. Oczywiście niezawodność systemu to ważna sprawa.

#83 Re: Menadżer do serwisu


by marek216 8 December 2013, 21:50
Oczywiście niezawodność systemu to ważna sprawa.




Dlatego napisałem o drugiej opcji z jakiej sam korzystam.
Właściwa baza jest na serwerze ale w przypadku awarii program pozwala mi na uruchomienie bazy lokalnej. Pracuję dalej na tym samym programie więc nie muszę sobie przypominać obsługi.

#84 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 8 December 2013, 22:59
adam1114 wrote:To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację? Gdybym swoją bazę trzymał na serwerach jakiejś znanej, dużej firmy hostingowej, to jeszcze rozumiem (w przypadku utraty danych z winy tej firmy, można np. wszcząć postępowanie odszkodowawcze). Ale nieznana mi osoba prywatna to zbyt duże ryzyko - zlikwiduje serwer, nie opłaci domeny a Ty "szukaj wiatru w polu".

arvika wrote:Firma bez adresu.
Adres jest (osoba prywatna).
Za to jest też coś innego. "Warunki korzystania z usługi" tego serwisu (link poniżej). Hostowany na docs.google.com - co najmniej dziwne.

Może to być kubłem zimnej wody na rozgrzane głowy entuzjastów tego konkretnego rozwiązania.
Link: https://docs.google.com/document/d/1URD ... edit?pli=1

Proszę zwrócić szczególną uwagę na §4 p. 1c, §5 p.3 i 5 oraz §6 p.2.

#85 Re: Menadżer do serwisu


by pink 8 December 2013, 23:12
Vogelek23 wrote:
adam1114 wrote:To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?

arvika wrote:Firma bez adresu.
Adres jest (osoba prywatna).
Za to mam coś lepszego. "Warunki korzystania z usługi" tego serwisu (link poniżej). Hostowany na docs.google.com - co najmniej dziwne.

Ostrzegam, że może to być kubłem zimnej wody na rozgrzane głowy entuzjastów tego konkretnego rozwiązania.
Link: https://docs.google.com/document/d/1URD ... edit?pli=1

Proszę zwrócić szczególną uwagę na §4 p. 1c, §5 p.3 i 5 oraz §6 p.2.


Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów. Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.

#86 Re: Menadżer do serwisu


by adam1114 8 December 2013, 23:13
Vogelek23 wrote:
adam1114 wrote:To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?



To mało istotne, o ile możemy kupić program i używać u siebie - o ten kontekst mi chodziło.

Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.

#87 Re: Menadżer do serwisu


by pink 8 December 2013, 23:19
adam1114 wrote:
Vogelek23 wrote:
adam1114 wrote:To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?



To mało istotne, o ile możemy kupić program i używać u siebie - o ten kontekst mi chodziło.

Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.

#88 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 8 December 2013, 23:44
pink wrote:Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów.
Według mnie, niewłaściwy tok rozumowania oraz nieznajomość prawa cywilnego. Usługodawca, udostępniając publicznie usługę, nie może zrzec się całkowicie odpowiedzialności za tę usługę. A to, czy oferuje tę usługę za darmo, czy nie - to sprawa drugorzędna. Sugeruję, by Kolega zerknął do tzw. "ustawy konsumenckiej" oraz przepisów Kodeksu Cywilnego w tym zakresie.

pink wrote:Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.
W przytoczonych wyżej "Warunkach świadczenia usług" nie ma żadnego zapisu, dotyczącego zakresu odpowiedzialności w przypadku wersji odpłatnej.

W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci.
Zapewniam Kolegę, że można - i to na długo.

pink wrote:Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę?
Jeśli usługodawca zastrzega, że może wykorzystywać dane, zawarte w bazach firmy X, na potrzeby marketingowe, to koszty ewentualnych pozwów klientów, którzy otrzymali niechciane materiały reklamowe "bo firma X udostępniła ich dane", mogą znacznie przewyższyć koszty utrzymania lokalnej infrastruktury oprogramowania serwisowego.

#89 Re: Menadżer do serwisu


by pink 8 December 2013, 23:52
Vogelek23 wrote:
pink wrote:Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów.
Według mnie, niewłaściwy tok rozumowania oraz nieznajomość prawa cywilnego. Usługodawca, udostępniając publicznie usługę, nie może zrzec się całkowicie odpowiedzialności za tę usługę. A to, czy oferuje tę usługę za darmo, czy nie - to sprawa drugorzędna. Sugeruję, by Kolega zerknął do tzw. "ustawy konsumenckiej" oraz przepisów Kodeksu Cywilnego w tym zakresie.

pink wrote:Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.
W przytoczonych wyżej "Warunkach świadczenia usług" nie ma żadnego zapisu, dotyczącego zakresu odpowiedzialności w przypadku wersji odpłatnej.

W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci.
Zapewniam Kolegę, że można.

pink wrote:Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę?
Jeśli usługodawca zastrzega, że może wykorzystywać dane, zawarte w bazach firmy X, na potrzeby marketingowe, to koszty ewentualnych pozwów klientów, którzy otrzymali niechciane materiały reklamowe "bo firma X udostępniła ich dane", mogą znacznie przewyższyć koszty utrzymania lokalnej infrastruktury oprogramowania serwisowego.


Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż dane nie będą przekazywane firmom i osobom trzecim, natomiast sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych o których, co regulamin wyraźnie podkreśla usługodawca nie ma praw. Proszę nie siać propagandy :)

Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis, gdzie usługodawca, z uwagi na siły wyższe nie jest w stanie świadczyć usługi - można w tym momencie, o ile proces reklamacyjny na to pozwala zwrócić się o rekompensatę. Przy czym, żeby móc cokolwiek rekompensować, należy ponieść jakiś koszt.

#90 Re: Menadżer do serwisu


by adam1114 8 December 2013, 23:54
pink wrote:W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.


Jeśli nie ma możliwości zostać odciętym od sieci ( choć z tym się nie zgadzam ) to nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć bazę danych u siebie i udostępniać ją w świat, do tego na użytek serwisu który nie ma setek zleceń na dzień, nada się nawet łącze modemowe, choć teraz wszyscy chyba mają coś o wiele szybszego.
Reszty nie będę komentował, ale w sprawie kosztów, chytry dwa razy traci.

#91 Re: Menadżer do serwisu


by pink 9 December 2013, 00:01
adam1114 wrote:
pink wrote:W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.


Jeśli nie ma możliwości zostać odciętym od sieci ( choć z tym się nie zgadzam ) to nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć bazę danych u siebie i udostępniać ją w świat, do tego na użytek serwisu który nie ma setek zleceń na dzień, nada się nawet łącze modemowe, choć teraz wszyscy chyba mają coś o wiele szybszego.
Reszty nie będę komentował, ale w sprawie kosztów, chytry dwa razy traci.


To nie chytrość, to raczej rozsądek. Używając żywej aplikacji online otrzymujesz także ciągle rozwijany program, i to w sposób szybki, bo poprawkę czy nową funkcjonalność na której Ci zależy otrzymujesz czasem z dnia na dzień.

Z innej strony ja oczywiście podzielam poniekąd te wszystkie obawy - o dane klientów, o stabilność działania - cóż, ostatecznie każdy ma wybór - patrząc na współczesne trendy statyczne aplikacje odchodzą do lamusa - ale trzeba być tu progresywnym - nie wszyscy są, i cóż, nie ma w tym nic złego, ja też wolę Windowsa XP bardziej niż 7 :D

#92 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 9 December 2013, 00:02
adam1114 wrote:Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


Też jestem zwolennikiem trzymania ważnych danych u siebie. Chmura, chmura... usługa miła i przyjemna, tylko cholera wie kto ma do tego dostęp.

Awaria dwóch dysków jest niestety wysoce prawdopodobna, z reguły nie wystepuje ona na raz dla dwóch dysków, ale w odstępie tygodni lub miesięcy. Zazwyczaj jednak osoba użytkująca urządzenie tego nie monitoruje i nie zauważy, gdy wysypie się pierwszy dysk (mowa oczywiście o RAID1). Pracuje dalej aż do momentu uszkodzenia drugiego dysku ;)

#93 Re: Menadżer do serwisu


by adam1114 9 December 2013, 00:06
arvika wrote:
adam1114 wrote:Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


Też jestem zwolennikiem trzymania ważnych danych u siebie. Chmura, chmura... usługa miła i przyjemna, tylko cholera wie kto ma do tego dostęp.

Awaria dwóch dysków jest niestety wysoce prawdopodobna, z reguły nie wystepuje ona na raz dla dwóch dysków, ale w odstępie tygodni lub miesięcy. Zazwyczaj jednak osoba użytkująca urządzenie tego nie monitoruje i nie zauważy, gdy wysypie się pierwszy dysk (mowa oczywiście o RAID1). Pracuje dalej aż do momentu uszkodzenia drugiego dysku ;)


Na szczęście NAS ( nie mam pojęcie jak inne, tutaj mówię o Synology ) na biażąco monitoruje stan dysków i w razie jakiegokolwiek problemu z system, stanem dysków, błędami, wysyła maila - a przynajmniej ktoś to wydał kilka złotych na NASa powinien poświęcić 3 min aby tego maila wpisać i mieć spokój ;).

#94 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 9 December 2013, 00:08
pink wrote:Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż (...) sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych (...) Proszę nie siać propagandy
Drogi Kolego Arkadiuszu K., to jakiś żart? Oto brzmienie §5 p.5:
  • (...) Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Proszę zatem nie wciskać mi takiej ciemnoty, jak powyżej.

pink wrote:Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis (...)
Proszę zatem dalej trwać w błogiej nieświadomości - kiedy jednak UOKiK, bądź inne stowarzyszenie "konsumenckie", zainteresują się zapisami tego regulaminu, proszę przypomnieć sobie o moich uwagach, gdy będzie Kolega płacił 1000zł za każdy punkt tego regulaminu, będący niedozwoloną klauzulą umowną. Ja mam to wszystko, na szczęście, już za sobą.

#95 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 9 December 2013, 00:12
@adam1114: Zgadza się, jednak praktyka mówi co innego :)

A tak na marginesie jeszcze jeden przykad: automatyczne odbudowywanie uzkodzonego dysku w macierzach, np. Raid1, Raid5. Klasyką jest gdy odbudowa idzie nie w tą strone co trzeba, czyli macierz odbudowuje dane z dysku nowego (który jest wypełniony 00 00 00...) ;)

Dlatego doświadczenie z tego typu przypadkami mówi, aby po prostu z głową podchodzić do takich rzeczy. Rozwiązanie marek216 wydaje się być całkiem dobre, czyli praca online wraz z możliwością odpalenia programu lokalnie.

#96 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 9 December 2013, 00:22
arvika wrote:rozwiązanie marek216 wydaje się być całkiem dobre, czyli praca online wraz z możliwością odpalenia programu lokalnie.
Moim skromnym zdaniem, najbardziej optymalna byłaby aplikacja lokalna, która synchronizuje bazy danych (lokalną i sieciową) w momencie połączenia z internetem. Do tego codzienny, automatyczny backup (np. przy uruchamianiu aplikacji, przed jej użyciem) i można spać spokojnie.

#97 Re: Menadżer do serwisu


by arvika 9 December 2013, 00:25
Vogelek23 wrote:Moim skromnym zdaniem, najbardziej optymalna byłaby aplikacja lokalna, która synchronizuje bazy danych (lokalną i sieciową) w momencie połączenia z internetem. Do tego codzienny, automatyczny backup (np. przy uruchamianiu aplikacji, przed jej użyciem) i można spać spokojnie.


Tak, to byłoby najlepsze rozwiązanie.

#98 Re: Menadżer do serwisu


by pink 9 December 2013, 00:30
Vogelek23 wrote:
pink wrote:Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż (...) sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych (...) Proszę nie siać propagandy
Drogi Kolego Arkadiuszu K., to jakiś żart? Oto brzmienie §5 p.5:
Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Proszę zatem nie wciskać mi takiej ciemnoty, jak powyżej.

pink wrote:Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis (...)
Proszę zatem dalej trwać w błogiej nieświadomości - kiedy jednak UOKiK, bądź inne stowarzyszenie "konsumenckie", zainteresują się zapisami tego regulaminu, proszę przypomnieć sobie o moich uwagach, gdy będzie Kolega płacił 1000zł za każdy punkt tego regulaminu, będący niedozwoloną klauzulą umowną. Ja mam to wszystko już za sobą, lecz - dzięki temu - kodeks cywilny oraz ustawy "konsumenckie" mogę recytować niemalże z pamięci. Okres nieobecności na forum nie poszedł zatem na marne.


Proszę nie wyrywać z kontekstu, cały punkt brzmi:

Usługodawca nie będzie udostępniał zbioru danych osobowych Usługobiorcy podmiotom trzecim. Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.


i może także zacytować poprzedni

Usługodawca nie jest właścicielem zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez Usługobiorcę w Aplikacji.


Skoro już zdecydował się Pan mnie rozszyfrować, tak więc wypowiem się w kilku kwestiach:

Aplikacja powstała jako próba dania za darmo ciekawego funkcjonalnego narzędzia, alternatywnego do ciężkich, niezrozumiałych i krojonych na jakieś gigantyczne przedsięwzięcia aplikacji. Targetem aplikacji są serwisy małe, które nie chcą ponosić inwestycji w sprzęt, aplikacje, systemy operacyjne, komputery. Rzekłbym ze to nawet serwisu typu 'start-up'. Aplikacja powstała na kanwie współczesnych trendów, gdzie jednak ludzie chętnie korzystają z aplikacji w chmurze, otrzymując oczywiste korzyści opisane na stronie promocyjnej aplikacji serwisant-online.pl

Proszę nie posądzać także mnie, czyli autora owej aplikacji o jakieś niecne cele - nie mam w zamiarze ani rozsyłać spamu, ani usuwać specjalnie bazy :) To co Pan rozumie w sposób negatywny w kwestii użycia danych niczym negatywnym nie jest. naturalnie ja rozumiem, każdy z negatywnymi doświadczeniami ma prawo być uprzedzony - zatem nie mam tu do Pana pretensji :)

I ostatecznie :) każdy ma wybór. Warunki korzystania z aplikacji szczerze informują o tym wszystkim co napisałem. Można jej używać, bądź nie - ja tu niczego nie reklamuję, nie namawiam :) skoro zostałem wywołany do tablicy, pozwoliłem sobie odpowiedzieć. I zapewniam, to nie jest kwestia ryzyka, po prostu kwestia podejścia, braku uprzedzeń.

#99 Re: Menadżer do serwisu


by Vogelek23 9 December 2013, 01:46
pink wrote:Proszę nie wyrywać z kontekstu, cały punkt brzmi:

Usługodawca nie będzie udostępniał zbioru danych osobowych Usługobiorcy podmiotom trzecim. Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Albo Kolega próbuje mi wmówić, że białe jest zielone, albo ma Kolega kłopot ze zrozumieniem własnych sformułowań. Przytoczony zaś przeze mnie fragment §5 p.5 nie jest wyrwany z kontekstu, ponieważ istotnie chodzi tylko o to, co zacytowałem - że usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych. Zbiór danych Usługobiorcy zaś to nie to samo, co zbiór danych osobowych Usługobiorcy. Proszę zainteresować się terminem "zbiór danych", którego definicja znajduje się w Ustawie o ochronie danych osobowych.

pink wrote:i może także zacytować poprzedni

Usługodawca nie jest właścicielem zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez Usługobiorcę w Aplikacji.
A cóż to ma wspólnego z powyższymi uwagami? Punkt ten jest jedynie informacją - i to dość niepełną. Proszę zainteresować się terminem "administrator danych", którego definicja znajduje się w Ustawie o ochronie danych osobowych.

pink wrote:Proszę nie posądzać także mnie, czyli autora owej aplikacji o jakieś niecne cele
Tu nikt nikogo o nic nie posądza - wątek ten zaś jest po to, by dyskutować o plusach i minusach pewnych rozwiązań. Przedstawiam wyłącznie swój punkt widzenia, zaś Kolega odbiera to - zupełnie niesłusznie - jako atak.

pink wrote:I ostatecznie :) każdy ma wybór. Warunki korzystania z aplikacji szczerze informują o tym wszystkim co napisałem. Można jej używać, bądź nie - ja tu niczego nie reklamuję, nie namawiam :) skoro zostałem wywołany do tablicy, pozwoliłem sobie odpowiedzieć. I zapewniam, to nie jest kwestia ryzyka, po prostu kwestia podejścia, braku uprzedzeń.
Zgadzam się w 100%, że każdy ma wybór - żyjemy podobno w wolnym, demokratycznym kraju. Dlatego też mogę, zwłaszcza z racji pełnionej tu funkcji, przedstawić swoją skromną opinię. Ktoś weźmie ją pod uwagę, ktoś inny nie - ot, wolny wybór.

#100 Re: Menadżer do serwisu


by marek216 9 December 2013, 07:51
Łukasz ciekawy pomysł z synchronizacją baz danych, zostanie przekazany autorom programu którego używam :)

Co to omawianego systemu.
Za samo pojęcie lub tłumaczenie się "siłą wyższą" narażasz się na ostrzał "obrońców konsumentów".

Re: Menadżer do serwisu


by Google Adsense [BOT] 9 December 2013, 07:51

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

_______________________________
All rights reserved. Unauthorised copying of this website's content or any of its part is strictly forbidden.
Any trademarks, brand names, products or services published on this website belong to their legal owners, are copyrighted and used for information purposes only.