• Menadżer do serwisu

Forumsregeln:Die Forumsregeln lesen

  1. Der Thementitel sollte die kurze Beschreibung des Problems enthalten
  2. Die Themenmeldung sollte die ausführliche Problembeschreibung und auch die Frage enthalten.
  3. Es ist nicht gestattet, Anhänge mit der vollständigen Dokumentation oder BIOS-Datei zu veröffentlichen oder auf Websites von Drittanbietern zu verlinken, die solche Dateien hosten. Es darf nur der kleine Teil der Dokumentation (bis zu einer Seite pro Beitrag) gepostet werden.
  4. Sie können pro Thema nur ein Problem beschreiben. Für jedes andere Problem sollten Sie ein neues Thema eröffnen.
  5. Es ist strengstens untersagt, nach Dokumentationen oder BIOS-Dateien zu fragen. Für solche Anfragen nutzen Sie bitte das DOKUMENTATION UND BIOS/EFI ANFRAGE Unterforum.

#61 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 25 Oktober 2012, 21:47
marioj77 hat geschrieben:Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?


Konstrukcja bazy?
Widziałeś bazę opusa i bazę NTSN?
Możesz napisać skrypt do importu danych - twórcy będą wdzięczni :)

Re: Re: Menadżer do serwisu


von Google Adsense [BOT] 25 Oktober 2012, 21:47

#62 Re: Menadżer do serwisu


von marioj77 25 Oktober 2012, 21:55
Spodziewam się, że różnica jest kolosalna ale dla serwisu przechodzącego na nowy program archiwum nie musi być rozbudowane: to tylko najważniejsze pola z datami, sprzętem i opisem naprawy. Myślę, że w parę dni można sobie ręcznie takie rzeczy poprzerzucać żeby potem nie używać równolegle 2 programów.

-- Dodano: czwartek, 25 paź 2012, 22:02 --

A pytam bo sam używam Opusa ale z racji tego, że program się nie rozwija a ja tak, pewnie wkrótce będę musiał coś postanowić ;)

#63 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 25 Oktober 2012, 22:09
Rok temu miałem Twój dylemat.
Olałem import bazy, przez dwa miesiące używałem dwóch programów - bez stresu i niepotrzebnych problemów.
Jutro udzielę ci więcej informacji, bo właśnie doczytałem, że NTSN wykupił opusa.

#64 Re: Menadżer do serwisu


von kbrygola 25 Oktober 2012, 22:09
marioj77 hat geschrieben:Skoro jeden program pracuje na bazie danych i drugi również to co stoi na przeszkodzie w przeniesieniu danych z Opusa?

Wiem że teoretycznie jest to możliwe. Będzie kosztowało trochę czasu, trudno oczekiwać aby tabele w bazach w obu programach zostały zorganizowane w identyczny sposób, trzeba więc będzie dostosować w odpowiedni sposób te dane. Jest oprogramowanie do edycji baz, był link gdzieś na forum, myślę że można spróbować. Robiłem już modyfikacje bazy opusa, bazy ntsn jeszcze nie otwierałem.

#65 Re: Menadżer do serwisu


von marioj77 25 Oktober 2012, 22:13
Jeśli chodzi o oprogramowanie to można database browser portable za free ściągnąć, w mysql przez phpmyadmin się wygodnie grzebie, przez Excela i pliki csv idzie przerzucić co najważniejsze.
Jak znajdę chwilę czasu to zainstaluję ntsn i pokombinuję z przerzuceniem bazy Opusa.

#66 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 26 Oktober 2012, 09:35
Oficjalna informacja:
Nie mam możliwości importu bazy z opusa.
Temat zasugerowałem - jak zostanie rozpatrzony zobaczymy.

#67 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 23 November 2012, 11:45
Istotna informacja, niezamieszczona na stronie ntsn:

Po zakończeniu subskrypcji program od wersji 1.19.1 nadal działa - zablokowane jest dodawanie nowych zleceń.
Więc ew. wycofanie się z ntsn nie sparaliżuje serwisu :)

#68 Re: Menadżer do serwisu


von krakers11 25 November 2012, 20:01
Ja korzystam z programu serwis3 od firmy kambit. Program w miarę prosty jednak biorąc pod uwagę cenę zakupu nie jest idealny.

#69 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 25 November 2012, 20:57
Jeśli się nie mylę to Serwis3 jest klonem OPUSa - tyle że bardziej kolorowym.

Pewności nie mam i sprawdzić nie mam jak bo mi się wersja czasowa na kompie skończyła i musiałbym rejestry poczyścić żeby sprawdzić Testowałem ten program i z intuicyjnością miał niewiele wspólnego skoro go nie kupiłem ;)

#70 Re: Menadżer do serwisu


von willyvmm 8 Dezember 2012, 10:28
marek216 hat geschrieben:Oficjalna informacja:
Nie mam możliwości importu bazy z opusa.
Temat zasugerowałem - jak zostanie rozpatrzony zobaczymy.


Brzmi to jak SOS#3 (standardowa odpowiedź serwisanta/administratora numer 3)

Nie takie bazy dało się konwertować więc nie widzę powodu żeby nie było to możliwe. Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.

#71 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 8 Dezember 2012, 18:17
Niech się lepiej przyznają że jest to dla nich nieopłacalne żeby kilku klientów mogło sobie dane przenieść lub im się poprostu nie chce.


Nie mnie zgadywać dlaczego nie kładą nacisku na import z OPUSa. Idąc tym tokiem rozumowania jaki zaprezentował kolega wyżej skoro z OPUSa się da to pewnie i z Labradora3 i wielu innych - tylko czy czas poświęcony na prace nad konwersją zostanie przełożony na ilość nowych klientów. Osobiście wątpię.

#72 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 10 Mai 2013, 06:54
NTSN się rozwija.
Funkcja fakturowania jest już na etapie testów.
Bild

Kolejna ciekawa informacja: w przygotowaniu jest wersja na iOS.

#73 Re: Menadżer do serwisu


von keymaker 11 Mai 2013, 23:07
Przydałby się jeszcze "Rachunek" :)

#74 Re: Menadżer do serwisu


von tomerrro 8 Dezember 2013, 14:19
Pojawił się ciekawy program do prowadzenia serwisu: serwisant-online.pl
Myślę że to pozycja warta uwagi sami zerknijcie.

Pzdr.
T

#75 Re: Menadżer do serwisu


von pawel80 8 Dezember 2013, 16:29
A co z ochroną danych osobowych klienta, jaka jest pewność że nie zostanie ona wykorzystana przez osoby trzecie.
Na stronie nie doczytałem się aby była ona w jakiś sposób chroniona.
I dostępne tylko dla zakladajacego konto w serwisant-online.

#76 Re: Menadżer do serwisu


von Vogelek23 8 Dezember 2013, 16:59
tomerrro hat geschrieben:Myślę że to pozycja warta uwagi sami zerknijcie.
Na chwilę obecną nie warta ani krzty uwagi - trzymanie firmowej bazy klientów i zleceń na serwerze obcej osoby prywatnej, która w dodatku ukrywa swoje dane osobowe/firmowe, graniczy z głupotą.

#77 Re: Menadżer do serwisu


von marek216 8 Dezember 2013, 18:58
Vogelek23 hat geschrieben:Na chwilę obecną nie warta ani krzty uwagi - trzymanie firmowej bazy klientów i zleceń na serwerze obcej osoby prywatnej, która w dodatku ukrywa swoje dane osobowe/firmowe, graniczy z głupotą.


Pełna zgoda z Łukaszem.
Co gdy firma zniknie? Co gdy serwer padnie?
Jak wygląda kwestia backup'u?

pawel80 hat geschrieben:A co z ochroną danych osobowych klienta, jaka jest pewność że nie zostanie ona wykorzystana przez osoby trzecie.


Nie ma - odpowiedź na oba powyższe pytania.

#78 Re: Menadżer do serwisu


von arvika 8 Dezember 2013, 19:48
Firma bez adresu. Osobiście takie firmy omijam szerokim łukiem.

#79 Re: Menadżer do serwisu


von Vogelek23 8 Dezember 2013, 20:26
arvika hat geschrieben:Firma bez adresu.
Michał, jaka firma? Domena jest zarejestrowana na osobę prywatną.

#80 Re: Menadżer do serwisu


von adam1114 8 Dezember 2013, 20:43
To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie, jednak dziwi mnie, że nie można kupić programu który instaluje u siebie, a co jak będę miał np kilkugodzinną awarię u dostawcy internetu? Co prawda takie sytuacje to rzadkość, ale się zdarzają.

Re: Menadżer do serwisu


von Google Adsense [BOT] 8 Dezember 2013, 20:43

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste

_______________________________
Alle Rechte vorbehalten. Das unerlaubte Kopieren des Inhalts dieser Website oder eines Teils davon ist strengstens untersagt.
Alle auf dieser Website veröffentlichten Marken, Markennamen, Produkte oder Dienstleistungen gehören ihren gesetzlichen Eigentümern, sind urheberrechtlich geschützt und werden nur zu Informationszwecken verwendet.