• Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom ;)
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Vogelek23 22 sierpnia 2017, 14:24
Klient przyniósł do serwisu iPhone 4s na wymianę kompletnie rozbitego ekranu.
- To kiedy będę mógł odebrać naprawiony telefon?
- Jak tylko zakończymy testy funkcji telefonu, będzie gotowy do odbioru.

Jeszcze tego samego dnia ekran został wymieniony i...

Obrazek

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Google Adsense [BOT] 22 sierpnia 2017, 14:24

#2 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez pawel80 22 sierpnia 2017, 17:51
Update z pod recovery i będzie na jutro. :mrgreen:

#3 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Vogelek23 22 sierpnia 2017, 22:10
pawel80 napisał(a):Update z pod recovery i będzie na jutro.
Update nie zadziałał - telefon jest świeżo po update :)

#4 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez pawel80 22 sierpnia 2017, 23:57
A z DFU to samo? Chyba że dane ważne to się troche naczeka. :mrgreen:

#5 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez RafalB 26 sierpnia 2017, 09:27
Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań ;)

#6 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Usunięty Użytkownik 402 27 sierpnia 2017, 23:56
4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży ;)

#7 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Vogelek23 29 sierpnia 2017, 00:48
RafalB napisał(a):Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań
To to ja wiem, ale klient nie wiedział :lol:

LAZY napisał(a):4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży
Nie sądzę, bo gościowi zależy właśnie na danych, a telefon chce zostawić na części - no i na "nurka" nie wyglądał zdecydowanie :D Ja raczej podejrzewam, że to fonik jakiejś kobitki (żony/córki/kochanki/teściowej* - niepotrzebne skreślić) i dlatego gość jest tak napięty na to, co jest w środku - a standardowe pinkody do odblokowania ekranu nie zadziałały i stąd blokada na 50 lat ;)

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


przez Google Adsense [BOT] 29 sierpnia 2017, 00:48
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.