jaxnet napisał(a):Autor artykułu nie uwzględnił patalogii panującej przede wszystkim na rynku handlu układami BGA, która też czasem niejako wymusza nakłonienie klienta do RB.
No i jak któryś z przedmówców wspomniał - sporo klientów przychodzi z gotową receptą na uzdrowienie , szukają tylko wykonawcy. Jeśli ja się nie podejmę - pójdą gdzieś indziej. Każdego klienta rzetelnie ostrzegam że to półśrodek, większość nie słucha.
Poza tym - rewelacje. Gdyby nie ACTA wydrukowałbym to i dawał klientom do poczytania przy kawce
Sądzę, że jak się nie ma pewności co do chipu to się go po prostu nie wstawia. Serwisant z doświadczeniem gołym okiem odróżni szlifa od nówki.
Nawet jeśli ktoś się naciął na kilka tysięcy zamawiając złom, to mimo wszystko powinien to przeboleć i nie wstawiać złomu klientom udając że dał nowy układ.
Druga kwestia, że ktoś naprawdę może chcieć dobrze i nieświadomie wstawia złom, ale cóż zrobić, nie ma na to rady, po prostu pozostaje nauka na błędach
