Forum ELVIKOM

Forum ELVIKOM

Forum poświęcone naprawom serwisowym sprzętu komputerowego

English  Polski  Русский 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]  Drukuj
Autor Wiadomość
 #1   Tytuł: Uwaga! Zmiany w systemie punktowym!
PostNapisane: 3 lutego 2017, 07:58 
Witajcie,

W dniu dzisiejszym wdrożyliśmy automatyczny moduł doładowań punktów - od dziś jest on dostępny po kliknięciu w menu Punkty, a następnie kliknięciu linku "Doładuj saldo Punktów":

Obrazek

Doładowanie jest natychmiastowe - punkty pojawiają się na koncie w ciągu maksymalnie kilku minut (czas potrzebny PayPal'owi na obsługę płatności).
Jednocześnie chciałbym poinformować, że moduł Donacji został odłączony od systemu punktów i nie może być dłużej używany do ich doładowywania - donacje powracają zatem do swej pierwotnej funkcji wsparcia dla forum. Od 1 marca 2017 roku przestanę także dodawać Punkty użytkownikom, którzy przez pomyłkę dokonali donacji zamiast doładowania!

----- ENGLISH TRANSLATION -----

Today we have deployed an Instant Top-Up System for Points - from now on, it is available under Points menu, followed by "Top-Up your Points balance" link:

Obrazek

Points top-up system is instant - you no longer need to wait for points activation, they are added to you balance within the minute (depending of PayPal processing time only).
I would also like to inform that the Donation module has been completely detached from the Points System and can no longer be used to earn the Points - donation is coming back to its original function as forum supporting. From 1st March, 2017 I will also stop adding Points to the users, which have sent a donation instead of top-up by mistake!



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: Uwaga! Zmiany w systemie punktowym!
PostNapisane: 3 lutego 2017, 07:58 
 
 
 
 #2   Tytuł: Re: Uwaga! Zmiany w systemie punktowym!
PostNapisane: 1 marca 2017, 02:01 
Lepiej późno, niż wcale - niniejszym chciałbym poinformować naszych Użytkowników, że właśnie wdrożyliśmy system Transferu Punktów :)

System Transferu Punktów możemy używać do przekazywania swoich Punktów innym użytkownikom. Przykładowo, gdy założymy temat z nagrodą, możemy określić ją jako transfer określonej liczby Punktów na konto osoby, która przyczyni się do rozwiązania problemu. Możemy także udzielać "pożyczek" innym użytkownikom, ale w tej sytuacji Forum wyłącza całkowicie swoją odpowiedzialność za takie transfery.

========

Jak to działa:

Panel Transferu Punktów dostępny jest po kliknięciu w menu Punkty (1) i następnie wybraniu opcji Transfer (2) z lewej strony:

Obrazek

W oknie Transferu Punktów wpisujemy nazwę użytkownika, któremu chcemy przekazać Punkty (3) oraz podajemy ich ilość (4). Opcjonalnie, możemy także wpisać wiadomość do odbiorcy Punktów (5). Opcja "Znajdź użytkownika" (3a) służy do odnalezienia użytkownika na liście zarejestrowanych użytkowników, w której możemy znaleźć interesującą nas osobę m.in. po nicku, adresie e-mail, lokalizacji, nazwie Skype czy nawet ilości postów (opcji jest naprawdę sporo). Wszystkie operacje w ramach systemu Transferu Punktów są logowane i możemy w każdej chwili sprawdzić, kiedy i komu wysłaliśmy ile Punktów lub, kiedy i od kogo otrzymaliśmy ile Punktów. Wykaz operacji jest dostępny po kliknięciu opcji Logi z lewej strony:

Obrazek

Transferu Punktów możemy także dokonać bezpośrednio z poziomu profilu osoby, której chcemy przekazać Punkty. Wystarczy wejść na jej profil i kliknąć link "Transferuj Punkty":

Obrazek

W tym trybie nazwa wybranego użytkownika jest dodawana automatycznie, toteż wystarczy tylko podać ilość Punktów do przekazania (1) i - opcjonalnie - wpisać wiadomość dla odbiorcy (2), a na koniec zatwierdzić transfer przyciskiem "Wyślij" (3):

Obrazek

Oczywiście, wszelkie operacje w ramach Transferu Punktów są równolegle zapisywane w Wyciągu z Operacji na Punktach (pozycja Transfer Punktów):

Obrazek

---------

UWAGA! Z systemu Transferu Punktów wyłączone są następujące grupy: Moderatorzy (zarówno globalni, jak i lokalni) oraz Użytkownicy VIP. Użytkownicy z podanych grup nie mogą wysyłać Punktów, jak również ich otrzymywać. Użytkownik, uprawniony do transferu Punktów, próbując wysłać je do użytkownika z którejkolwiek z podanych wyżej grup, otrzyma informację o błędzie.

Obrazek



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: Re: Uwaga! Zmiany w systemie punktowym!
PostNapisane: 1 marca 2017, 02:01 
 
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]    
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron