• Tłumaczenie klienta apropos usterki

Regole del forum:Clicca per leggere le regole del forum

1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom ;)
Questo argomento è contrassegnato come D'ARCHIVIO. Rispondi solo se il tuo messaggio contiene la soluzione (Termini e Condizioni p. 12.1).

#1 Tłumaczenie klienta apropos usterki


da ravwpr 11 dicembre 2014, 09:42
[url=https://www.elvikom.pl/obrazki/_f/f_0024401.jpg]Immagine[/url]

Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


da Google Adsense [BOT] 11 dicembre 2014, 09:42

#2 Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


da chmielo 8 febbraio 2015, 11:02
hehe ;)

U nas kiedyś klient przyniósł lapka na gwarancję, wysłaliśmy do producenta bo się nie uruchamiał. Okazało się że laptop jest cały zalany, jeszcze pływa w środku tylko z wierzchu dobrze posprzątany żeby widać nie było ;)

Dzwonię do klienta i mówię o zaistniałej sytuacji, na to słyszę "TO PAN GO ZALAŁ I G***WNO MNIE TO INTERESUJE TERAZ MACIE NAPRAWIĆ" ;P

Pan oczywiście został spuszczony w kibel ;]

Re: Tłumaczenie klienta apropos usterki


da Google Adsense [BOT] 8 febbraio 2015, 11:02
Questo argomento è contrassegnato come D'ARCHIVIO. Rispondi solo se il tuo messaggio contiene la soluzione (Termini e Condizioni p. 12.1).

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite

_______________________________
Tutti i diritti riservati. È severamente vietata la copia non autorizzata del contenuto di questo sito Web o di qualsiasi sua parte.
Eventuali marchi, nomi di società, prodotti o servizi pubblicati su questo sito Web appartengono ai legittimi proprietari, sono protetti da copyright e utilizzati solo a scopo informativo.