• Części z allegro - jak udokumentować wydatek.

Forumsregeln:Die Forumsregeln lesen

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


von shakez 18 Mai 2012, 18:24
Witam.
Mam takie pytanie. Jeśli kupujecie np na allegro jakąś część bez rachunku/faktury, w jaki sposób to dokumentujecie w rozchodach firmy?

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


von Google Adsense [BOT] 18 Mai 2012, 18:24

#2 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek. 


von morph 18 Mai 2012, 18:37
Witaj

Dowodem wewnętrznym po stronie kosztów (zaopatrzeniowe lub pozostałe wydatki - zależnie co dale z tym robię) + wydruk z potwierdzenia z allegro + polecenie przelewu jeżeli było przedpłatą na konto, jeżeli za pobraniem to list przewozowy. Jeżeli potrzebuję część sprzedać jako osobną pozycję na fakturze robię PW (przychód wewnętrzny na ten towar) w programie do fakturowania i podpinam do dokumentów.

#3 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


von shakez 18 Mai 2012, 18:46
Wielkie dzięki.
Tak podejrzewałem ale chciałem się upewnić.
Czyli muszę się zaopatrzyć w bloczek z drukami dowodów wewnętrznych.

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


von Google Adsense [BOT] 18 Mai 2012, 18:46

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

_______________________________
Alle Rechte vorbehalten. Das unerlaubte Kopieren des Inhalts dieser Website oder eines Teils davon ist strengstens untersagt.
Alle auf dieser Website veröffentlichten Marken, Markennamen, Produkte oder Dienstleistungen gehören ihren gesetzlichen Eigentümern, sind urheberrechtlich geschützt und werden nur zu Informationszwecken verwendet.