• Części z allegro - jak udokumentować wydatek.

Regole del forum:Clicca per leggere le regole del forum

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


da shakez 18 maggio 2012, 18:24
Witam.
Mam takie pytanie. Jeśli kupujecie np na allegro jakąś część bez rachunku/faktury, w jaki sposób to dokumentujecie w rozchodach firmy?

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


da Google Adsense [BOT] 18 maggio 2012, 18:24

#2 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek. 


da morph 18 maggio 2012, 18:37
Witaj

Dowodem wewnętrznym po stronie kosztów (zaopatrzeniowe lub pozostałe wydatki - zależnie co dale z tym robię) + wydruk z potwierdzenia z allegro + polecenie przelewu jeżeli było przedpłatą na konto, jeżeli za pobraniem to list przewozowy. Jeżeli potrzebuję część sprzedać jako osobną pozycję na fakturze robię PW (przychód wewnętrzny na ten towar) w programie do fakturowania i podpinam do dokumentów.

#3 Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


da shakez 18 maggio 2012, 18:46
Wielkie dzięki.
Tak podejrzewałem ale chciałem się upewnić.
Czyli muszę się zaopatrzyć w bloczek z drukami dowodów wewnętrznych.

Re: Części z allegro - jak udokumentować wydatek.


da Google Adsense [BOT] 18 maggio 2012, 18:46

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 0 ospiti

_______________________________
Tutti i diritti riservati. È severamente vietata la copia non autorizzata del contenuto di questo sito Web o di qualsiasi sua parte.
Eventuali marchi, nomi di società, prodotti o servizi pubblicati su questo sito Web appartengono ai legittimi proprietari, sono protetti da copyright e utilizzati solo a scopo informativo.