Forumsregeln: Die Forumsregeln lesen
1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom
1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom

Dieses Thema ist als ARCHIV markiert. Antworten Sie nur, wenn Ihre Nachricht eine Lösung enthält (Allgemeine Geschäftsbedingungen, 12.1)
Re: Jak rozmawiać z klientem :)
von Google Adsense [BOT] • 23 Januar 2012, 21:15
to ja napiszę jak dwa dni temu klient rozmawiał (pisał) ze mną poprzez GG.
on:
czukam serwisa kopputeruw
ja:
a w czym problem ?
on:
mam koputer do stałem o brata ale mam zepsuty pananaprawia koputery
ja:
możesz pisać po polsku bo trudo się to czyta, poza tym naprawiam komputery , laptopy itp.
on:
pan naprawia koputery poczeuje o kotakt i numer komurki albo telefonu poczebuje okotak numer telefonu z sklepu w cz-dz
ja:
sorrki ale nie rozumem co piszesz .....
on:
dobra nie pan mi da numer telefonu i adrez sklepu
ja:
ja prowadzę tylko serwis nie mam sklepu , telefon jest obok okna gg
on:
pan pracuje w czechowicach
ja:
tak
on :
dzekuje przy jade do pana koputerem
po tej rozmowie wyłączyłem kompa i dałem sobie spokój z serwisem do końca dnia
on:
czukam serwisa kopputeruw
ja:
a w czym problem ?
on:
mam koputer do stałem o brata ale mam zepsuty pananaprawia koputery
ja:
możesz pisać po polsku bo trudo się to czyta, poza tym naprawiam komputery , laptopy itp.
on:
pan naprawia koputery poczeuje o kotakt i numer komurki albo telefonu poczebuje okotak numer telefonu z sklepu w cz-dz
ja:
sorrki ale nie rozumem co piszesz .....
on:
dobra nie pan mi da numer telefonu i adrez sklepu
ja:
ja prowadzę tylko serwis nie mam sklepu , telefon jest obok okna gg
on:
pan pracuje w czechowicach
ja:
tak
on :
dzekuje przy jade do pana koputerem
po tej rozmowie wyłączyłem kompa i dałem sobie spokój z serwisem do końca dnia

meloow hat geschrieben:to ja napiszę jak dwa dni temu klient rozmawiał (pisał) ze mną poprzez GG.
on:
czukam serwisa kopputeruw
ja:
a w czym problem ?
on:
mam koputer do stałem o brata ale mam zepsuty pananaprawia koputery
ja:
możesz pisać po polsku bo trudo się to czyta, poza tym naprawiam komputery , laptopy itp.
on:
pan naprawia koputery poczeuje o kotakt i numer komurki albo telefonu poczebuje okotak numer telefonu z sklepu w cz-dz
ja:
sorrki ale nie rozumem co piszesz .....
on:
dobra nie pan mi da numer telefonu i adrez sklepu
ja:
ja prowadzę tylko serwis nie mam sklepu , telefon jest obok okna gg
on:
pan pracuje w czechowicach
ja:
tak
on :
dzekuje przy jade do pana koputerem
po tej rozmowie wyłączyłem kompa i dałem sobie spokój z serwisem do końca dnia
Uciekłeś z miejsca pracy, aby nie spotkać face to face owego zleceniodawcy hehehe. Nie dzwonił czasem, że przyjechał z komputerem, a ciebie na miejscu nie ma ;-p. Jest tez opcja że jakieś szczyle sobie jaja robiły.
Re: Jak rozmawiać z klientem :)
von Google Adsense [BOT] • 23 Januar 2012, 22:22
Dieses Thema ist als ARCHIV markiert. Antworten Sie nur, wenn Ihre Nachricht eine Lösung enthält (Allgemeine Geschäftsbedingungen, 12.1)
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste
_______________________________Alle Rechte vorbehalten. Das unerlaubte Kopieren des Inhalts dieser Website oder eines Teils davon ist strengstens untersagt.
Alle auf dieser Website veröffentlichten Marken, Markennamen, Produkte oder Dienstleistungen gehören ihren gesetzlichen Eigentümern, sind urheberrechtlich geschützt und werden nur zu Informationszwecken verwendet.