Правила форума: Нажмите здесь, чтобы посмотреть правила этого форума
- Тема должна иметь краткое описание проблемы.
- Пост должен иметь расширенное описание проблемы, а также вопрос.
- Запрещается размещать вложения с полной документацией или файлами BIOS, а также размещать ссылки на какие-либо веб-сайты, на которых размещены такие файлы. Разрешается размещать только небольшую часть документации (до одной страницы на сообщение).
- Вы можете описать только одну проблему в каждой теме. Для каждой другой проблемы вам следует открывать новую тему.
- Строго запрещено запрашивать какую-либо документацию или файлы BIOS. Для таких запросов используйте форум ЗАПРОСЫ О ДОКУМЕНТАЦИЮ И BIOS/EFI.
Re: Re: Menadżer do serwisu
от Google Adsense [BOT] • 4 Июнь 2011, 17:34
Najlepszy z możliwych z jakimi miałem do czynienia to Quick Books, doskonale sprawdza się w praktyce jest intuicyjny w obsłudze oraz można zkomunikować go z terminalem pobierającym pieniądze z kart debetowych i kredytowych dodatkowo jest w pełni edytowalny i nadaje się pod każdy rodzaj business'u. Wada jest że nie jest darmowy, koszt nowego to ok 100$.
hanomag писал(а):Kolego demeo, jak wypadły testy? Też poszukuję takiego programu.
Osticket działa bardzo fajnie i przyzwoicie, niestety nie ma możliwości definiowania własnych pól do wpisywania danych oraz na chwilę obecną jest tylko w wersji ang. Ponoć jego kolejna wersja (która ma jest już ogłoszona na forum) ma posiadać wielojęzyczność, możliwość definiowania własnych pól i kilka innych ciekawych ficzerów.
OTRS jest stosunkowo problematyczny w instalacji jak się nie ma konta z pełnymi uprawnieniami na serwerze, ale za to można sobie założyć konto 30-dniowe na ich serwerze w celu przetestowania tego oprogramowania, ponoć jest dużo bardziej konfigurowalny i elastyczny, ale jeszcze nie miałem okazji/czasu się temu dokładniej przyjrzeć.
Poza tym takich programów jest dość sporo wystarczy zapytać google "tickieting system", "trouble tickieting system", "issue tracking system", "help desk system", "workflow system", możemy dodać "open source" jeśli szukamy darmowego oprogramowania.
--
pozdrawiam,
demeo
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać. Myślę że taki program powinien zarządzać naprawami, klientami i kilkoma formularzami. Do tego najlepiej online by mieć dostęp do niego wszędzie nie tylko w miejscu pracy i z wykorzystaniem ajax dla wygody. Taki program możne przecież sobie napisać dostosowując do własnych potrzeb.
Chyba że ma to być program do prowadzenia firmy czyli kadry, płace itp. Wtedy to urasta do rangi CRM.
Ciekaw jestem jakich funkcji koledzy oczekują od takiego programu?
arvika писал(а):Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM..
Chyba że ma to być program do prowadzenia firmy czyli kadry, płace itp. Wtedy to urasta do rangi CRM.
Ciekaw jestem jakich funkcji koledzy oczekują od takiego programu?
shakez писал(а):Nie korzystałem z takich programów ale czy są one aż tak zaawansowane że lepiej kupić licencje niż samodzielnie napisać.
Jeśli kolega ma czas i umiejętności to nie widzę problemu. Jako że wole się zajmować rzeczami na których się znam lepiej, czyli odzyskiwanie danych i serwis, programowanie zostawiam komu innemu

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

OPUS przestał istnieć - to tyle z informacji od autora.
Brak supportu i rozwoju spowodowało poszukiwanie nowego oprogramowania.
Podobną aczkolwiek droższą i bardziej zakręconą aplikacją jest Asystent Serwis i Reklamacje 2011 - kilka godzin zabawy i zrezygnowałem. Soft ma być intuicyjny - ten dla mnie nie jest.
Dalsze poszukiwania i testy wyłoniły zwycięzcę. Założenie było proste: program ma być intuicyjny, rozwijany i niedrogi.
Dla mnie numerem jeden na chwilę obecną jest NTSN - demo do pobrania pod serwis.ntsn.pl/pobierz.html
W cenie licencji rocznej jest również opcja sprawdzania statusu on-line, w demo tego nie da się sprawdzić więc przykład z mojego serwisu co widzi klient:
zlecenia.soft-serwis.eu/56/1401
Brak supportu i rozwoju spowodowało poszukiwanie nowego oprogramowania.
Podobną aczkolwiek droższą i bardziej zakręconą aplikacją jest Asystent Serwis i Reklamacje 2011 - kilka godzin zabawy i zrezygnowałem. Soft ma być intuicyjny - ten dla mnie nie jest.
Dalsze poszukiwania i testy wyłoniły zwycięzcę. Założenie było proste: program ma być intuicyjny, rozwijany i niedrogi.
Dla mnie numerem jeden na chwilę obecną jest NTSN - demo do pobrania pod serwis.ntsn.pl/pobierz.html
W cenie licencji rocznej jest również opcja sprawdzania statusu on-line, w demo tego nie da się sprawdzić więc przykład z mojego serwisu co widzi klient:
zlecenia.soft-serwis.eu/56/1401
Dołączam się do marek216. Korzystamy z ntsn.serwis od niemal roku.
Program działa bardzo stabilnie, ma nieograniczoną ilość stanowisk sieciowych, umożliwia dostęp przez internet, niedawno został uruchomiony moduł powiadamiania SMS.
Jest cały czas rozwijany, producent służy pomocą.
Wcześniej korzystaliśmy z programu serwison, ale pojawiały się błędy i zrezygnowaliśmy z niego.
Jeżeli ktoś poszukuje prostego i intuicyjnego programu bez gospodarki magazynowej i wystawiania faktur to polecam ntsn.serwis
Program działa bardzo stabilnie, ma nieograniczoną ilość stanowisk sieciowych, umożliwia dostęp przez internet, niedawno został uruchomiony moduł powiadamiania SMS.
Jest cały czas rozwijany, producent służy pomocą.
Wcześniej korzystaliśmy z programu serwison, ale pojawiały się błędy i zrezygnowaliśmy z niego.
Jeżeli ktoś poszukuje prostego i intuicyjnego programu bez gospodarki magazynowej i wystawiania faktur to polecam ntsn.serwis
Panowie czy znacie jakiś program który można zintegrować z subiektem? Interesuje mnie polityka magazynowa, idealnie by było żeby magazyn był jeden np w subiekcie i serwisant dodając części do naprawy (aktualnie opus) ściągał ją. W opusie jest strasznie ubogi magazyn z brakiem podzielenia części na kategorie i muszę go korygować z subiektem. Może ktoś na opusie to zrobił?
Opus już nie ma wsparcia więc tak czy siak żeby się rozwijać szukaj innego rozwiązania.
Ew. dodatek ze stajni inserta może cię zainteresować
http://www.insert.com.pl/dla_uzytkownik ... rskie.html
Ew. dodatek ze stajni inserta może cię zainteresować
http://www.insert.com.pl/dla_uzytkownik ... rskie.html
Re: Menadżer do serwisu
от Google Adsense [BOT] • 6 Март 2012, 09:00
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
_______________________________Все права защищены. Вы не можете копировать любой контент и элементов этого сайта без разрешения.
Все торговые марки, продукты или услуги, опубликованные на этом сайте принадлежат их законным владельцам, защищены авторским правом и используются только в информационных целях.