Regole del forum: Clicca per leggere le regole del forum
- Il titolo dell'argomento dovrebbe contenere il modello completo del supporto dati e la breve descrizione del problema.
- ToIl messaggio dell'argomento dovrebbe contenere la descrizione estesa del problema, ciò che è stato verificato, le conclusioni e la domanda.
- È ASSOLUTAMENTE VIETATO caricare la documentazione completa. Puoi caricare solo la piccola parte della documentazione che semplifica la diagnostica o la riparazione. Non è consentito caricare più di una pagina completa di documentazione per singolo argomento.
- È consentito descrivere un solo dispositivo difettoso per singolo argomento - dovresti sempre aprire un nuovo argomento per ogni dispositivo successivo.
Re: Seagate Barracuda 7200.10 Nie wykrywa go bios.
da Google Adsense [BOT] • 29 aprile 2011, 18:17
Podaj log z terminala. Te dyski mają często specyficzną usterkę i bez startu loadera może się nie obejść. Ale do tego trzeba odpowiedni sprzęt.
Z drugiej strony, gdy nie jest rozpoznawany nawet w BIOS, to objawy mogą wskazywać na głowice.
Nie męcz tego dysku niepotrzbnie.
Smooth zawsze jest ciepły. Jest to kontroler silnika.
Z drugiej strony, gdy nie jest rozpoznawany nawet w BIOS, to objawy mogą wskazywać na głowice.
Nie męcz tego dysku niepotrzbnie.
Smooth zawsze jest ciepły. Jest to kontroler silnika.
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

Kolego Bartek. Ja może zaczne od troche innej strony. Sprawdzałeś może czy owy dysk ma jeszczej gwarancję na stronce http://support.seagate.com/customer/en- ... jsp?form=1
Dyski Seagate mozna bez problemu reklamować bez jakichkolwiek dokumentów zakupowych, odbywa się to na zasadzie linku wyżej i za pomocą nr seryjnego i modelu dysku, jedyny minus to wysyła się na własny koszt (odsłyłają na ich)
2 ga sprawa to to że dyski teoretycznie objete 36 miesięczną gwarancją jaką się posługują sprzedawcy fizycznie Producent daje 60 miesięcy gwar. i często myśląc że takowej gwarancji nie mamy okazuje się że jeszczej takowa jest
Owa 500tka na bank nie ma 60 mies. więc jest szansa na reklamowanie gwarancyjne dysku, no chyba że chcesz się pobawić w naprawę..
Bywalo że nie wiem czy ten model ale Dyski Seagate 500tki sie eleketronika/głowica blokowała z powodu wadliwego firmware. Poprostu dyski prawie że nówki Padały. były wlasnie nie rozpoznawalne przez BIOS. ten kto wiedział ze ma wadliwy Firmware i updatował na poprawiony problemu udzkodzenia jako tako nie zaznał. Zazwyczja bywało tak że nowe dyski maxymalnie w ciągu 6 miesięcy padały. oczywiście warunke był że miało się z wadliwym Firmware
Wadliwe serie w tym wątku
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1200897.html
http://www.frazpc.pl/b/229702
Dyski Seagate mozna bez problemu reklamować bez jakichkolwiek dokumentów zakupowych, odbywa się to na zasadzie linku wyżej i za pomocą nr seryjnego i modelu dysku, jedyny minus to wysyła się na własny koszt (odsłyłają na ich)
2 ga sprawa to to że dyski teoretycznie objete 36 miesięczną gwarancją jaką się posługują sprzedawcy fizycznie Producent daje 60 miesięcy gwar. i często myśląc że takowej gwarancji nie mamy okazuje się że jeszczej takowa jest
Owa 500tka na bank nie ma 60 mies. więc jest szansa na reklamowanie gwarancyjne dysku, no chyba że chcesz się pobawić w naprawę..
Bywalo że nie wiem czy ten model ale Dyski Seagate 500tki sie eleketronika/głowica blokowała z powodu wadliwego firmware. Poprostu dyski prawie że nówki Padały. były wlasnie nie rozpoznawalne przez BIOS. ten kto wiedział ze ma wadliwy Firmware i updatował na poprawiony problemu udzkodzenia jako tako nie zaznał. Zazwyczja bywało tak że nowe dyski maxymalnie w ciągu 6 miesięcy padały. oczywiście warunke był że miało się z wadliwym Firmware
Wadliwe serie w tym wątku
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1200897.html
http://www.frazpc.pl/b/229702
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

arvika ha scritto:Wadliwa serria dotyczyła 7200.11, a tu mamy do czyeniania z 7200.1, która też ma sporo wad, tyle że innego typu Generalnie dyski Seagate bardzo zjechały z jakością przez ostatnie lata.
Oj tak stanowczo wiem wiem wiem ze Seagate sie mocno popsuł. osobiscie od 2 lat polecam, montuje lub ewentrualnie wymieniam tylko i wyłącznie na WD i żadne inne
no tak 7200.11 to wadliwe serie, 7200.10 nie
Ale proponuje i tak koledze bartkowi wpierw sprawdzić na stronie Seagate czy nie ma jeszczej na niego gwarancji.
Witam po dłuższej przerwie,
Czekałem na terminal, już jest więc do rzeczy:
po podłączeniu w terminalu pojawia się :
ŕ<0>Reset
4096k x 16 DRAM
GALAXY - 1_Disk S-6D 09-22-06_15:48
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
i tak ze 20 razy BUZZ
edit:
Korzystam z programu TERMINAL (dostarczony z kabelkiem). Hyperterminal w ogole nic nie wyświetla na tych samych ustawieniach.
Jak dysk się uspokoi znika wszystko co do tej pory się wyświetliło i nic nie da się wprowadzić. CTRL+Z nie reaguje
-- piątek, 3 czerwca 2011, 13:04 --
Po chwili działa ctrl+z ale wyświetla tylko F>
-- piątek, 3 czerwca 2011, 14:57 --
Witam ponownie,
Czy to prawda, że gdy terminal pokazuje poziom F wszystkie dane są nie do odzyskania?
"This is a MOST common condition in all Seagate drive, F level, unfortunately, if your drive shows this info, generally speaking, your data has gone. The more content about F level could reference Seagate manual. "
Czekałem na terminal, już jest więc do rzeczy:
po podłączeniu w terminalu pojawia się :
ŕ<0>Reset
4096k x 16 DRAM
GALAXY - 1_Disk S-6D 09-22-06_15:48
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
Buzz
i tak ze 20 razy BUZZ
edit:
Korzystam z programu TERMINAL (dostarczony z kabelkiem). Hyperterminal w ogole nic nie wyświetla na tych samych ustawieniach.
Jak dysk się uspokoi znika wszystko co do tej pory się wyświetliło i nic nie da się wprowadzić. CTRL+Z nie reaguje
-- piątek, 3 czerwca 2011, 13:04 --
Po chwili działa ctrl+z ale wyświetla tylko F>
-- piątek, 3 czerwca 2011, 14:57 --
Witam ponownie,
Czy to prawda, że gdy terminal pokazuje poziom F wszystkie dane są nie do odzyskania?
"This is a MOST common condition in all Seagate drive, F level, unfortunately, if your drive shows this info, generally speaking, your data has gone. The more content about F level could reference Seagate manual. "
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

Ok, więc może z innej strony zapytam.
Czy istnieją komendy które umożliwią sprawdzenie uszkodzenia ? Aby rozróżnić czy mam do czynienia z uszkodzeniem głowic czy SA. Czy potrzebne jest tutaj rozkręcenie dysku(czego oczywiście nie podejmę się z racji braku doświadczenia ani clean room'u) czy jakiekolwiek pomiary?
Czy istnieją komendy które umożliwią sprawdzenie uszkodzenia ? Aby rozróżnić czy mam do czynienia z uszkodzeniem głowic czy SA. Czy potrzebne jest tutaj rozkręcenie dysku(czego oczywiście nie podejmę się z racji braku doświadczenia ani clean room'u) czy jakiekolwiek pomiary?
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

Re: Seagate Barracuda 7200.10 Nie wykrywa go bios.
da Google Adsense [BOT] • 5 giugno 2011, 14:37
Chi c’è in linea
Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite
_______________________________Tutti i diritti riservati. È severamente vietata la copia non autorizzata del contenuto di questo sito Web o di qualsiasi sua parte.
Eventuali marchi, nomi di società, prodotti o servizi pubblicati su questo sito Web appartengono ai legittimi proprietari, sono protetti da copyright e utilizzati solo a scopo informativo.