• iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie możesz znaleźć oznaczenia, powinieneś zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także wsadów BIOS (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Kharonte1987 16 września 2022, 08:42
Ciao, iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Morto, batteria provata e funzionate, collegato con il cavo usb non assorbe nulla.
Come posso procedere per la riparazione ? Grazie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Google Adsense [BOT] 16 września 2022, 08:42

#2 Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Kharonte1987 4 marca 2023, 22:37
Ho cambiato 610A3B ma nulla, nessun segno di vita, come posso procedere ?

#3 Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Vogelek23 4 marca 2023, 23:17
Hai sostituito la porta di ricarica? Se no, prova prima questo.

#4 Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Kharonte1987 6 marca 2023, 20:06
Porta sostituita, sempre zero assorbimento :frustry:

#5 Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Kharonte1987 10 marca 2023, 21:46
Collegato al carica batteria usb, sul connettore batteria senza quest'ultima misuro 1,3V.

Re: iPad Apple 10.5 Pro 2017 A1709 Dead.


przez Google Adsense [BOT] 10 marca 2023, 22:13
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.