• DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe PCB (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego PCB, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także jakichkolwiek wsadów BIOS / firmware (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez nnneooo 21 lipca 2020, 20:58
Witam,
chce zmienić serwis tag (na taki który był z uszkodzona płytą ) ponieważ wymieniłem płytę na używana . Komputer miał licencje na windows 7 PRO . Niestety płyta która kupiłem i zamontowałem działa ale sprzedana była z laptopem bez sytemu . Po uruchomieniu windows krzyczy o aktywacje i błędny numer OEM Windowsa.

Znalazłem narzędzie które teoretycznie powinna działać ale service tags nie zmienia , nie kasuje .

ASSET -- version 2.09 (C) Copyright 1993-2014 Dell Inc
About to change service tag. Are you sure? Y,nly
Error:Cannot change service tag
Please ensure the tag is correct format,
And the SETUP password is disabled


Pełny opis opcji :
Usage:
ASSET new_asset_tag Specify new asset tag
ASSET /d Delete asset tag
ASSET /o new_owner_tag Specify new owner tag (if applicable)
ASSET /o /d Delete owner tag (if applicable)
ASSET /? This help screen

Hidden Options

ASSET /s new_service_tag Specify new service tag
ASSET /s /d Delete service tag
ASSET /b Specify new system board tag
system board tag must be "ssssssssssssssssssss-vvv-", where
s..s is the 20 digit system board Part number string,
vvv is the 3 digit system board rev,
- is a don't care character, but must be present
ASSET /b /d Delete system board tag
ASSET /f [other_options] Force Affirmative response
ASSET /x [other options] eXtended display - displays all tags


Serial płyty dało się zmienić na numer z uszkodzonej . Niestety serwis taga nie idzie ruszyć .
Gdzie jest zapisany ten numer w biosie U52 , U53 ?
Czy ewentualna podmiana U52 i U53 z uszkodzonej płyty może pomoc ?
Czytałem gdzieś o specjalnej wersji biosu który przy pierwszym uruchomienie uruchamia menu serwisowe gdzie można wpisać ow serwis tags .

Proszę o info co edytować , ewentualnie bios serwisowy , ewentualnie może kombinacja klawiszy uruchamiające menu serwisowe della .
Pozdrawiam Rafał

Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez Google Adsense [BOT] 21 lipca 2020, 20:58

#2 Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez psikus123 21 lipca 2020, 23:50
Witaj
Zmiana service tag nie pomoże, klucz Windows 7 nie był zapisywany w biosie, dopiero od Win8.
Do Windows 7 key powinien być na naklejce, i za jego pomocą zaktywujesz też Windows 10. Możliwe, że system był z recovery, ale w przypadku win7 nawet jak go odzyskasz z systemu to nie zaktywujesz ponownie.

#3 Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez nnneooo 21 lipca 2020, 23:57
Witam,
wiem ze klucza windows nie ma w biosie , jest na naklejce pod bateria i jest w systemie . Zgadzają się . System zainstalowany z poprzednia płyta OEM Della , działa ale chce aktywacji , informuje ze klucz jest niewłaściwy . . Wiec z tad wnioskuje ze chodzi o serwis tag .

#4 Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez adam4333 22 lipca 2020, 09:06
Date i godzinę masz ustawiona prawidłowo? Spróbuj aktywacji przez telefon.

#5 Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez psikus123 27 lipca 2020, 23:02
nnneooo napisał(a):Witam,
wiem ze klucza windows nie ma w biosie , jest na naklejce pod bateria i jest w systemie . Zgadzają się . System zainstalowany z poprzednia płyta OEM Della , działa ale chce aktywacji , informuje ze klucz jest niewłaściwy . . Wiec z tad wnioskuje ze chodzi o serwis tag .

Service tag nie ma nic do aktywacji.
Jaki system instalujesz?
Zwróć uwagę na naklejce Pro lub home

Re: DELL LATITUDE E6540 VALA0 LA-9411P ZMIANA SERVICE TAG


przez Google Adsense [BOT] 27 lipca 2020, 23:02
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
cron