• SYSTEM PUNKTOWY - aktualizacja modułu wypłat Punktów

To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1SYSTEM PUNKTOWY - aktualizacja modułu wypłat Punktów


przez Vogelek23 20 lipca 2019, 03:52
Witam serdecznie,

W dniu dzisiejszym wprowadziłem istotną aktualizację w Systemie Punktowym - jest to niejako wstęp do (już dawno zapowiadanego) w pełni automatycznego modułu wypłat Punktów w postaci gotówki. Co prawda automat nie został jeszcze całkowicie przetestowany i wypłaty będę robił ręcznie, dopóki nie zakończę integracji Systemu Punktów z API PayPala oraz API konta bankowego, ale rdzeń mechanizmu udostępniam już teraz, aby można było przetestować najbardziej istotne jego elementy.

Pozwolę sobie wesprzeć się kilkoma obrazkami, aby móc łatwiej objaśnić działanie modułu wypłat Punktów. Przechodzimy zatem do Banku Punktów:
Obrazek

KROK 1: Ustawiamy swój adres e-mail PayPal. Wpisujemy go w pole tekstowe (1) i naciskamy przycisk ZAPISZ (2):
Obrazek

KROK 2: Jeśli wpisaliśmy poprawny adres e-mail (formularz przeprowadza na tym etapie walidację adresu, więc musi on mieć poprawny format oraz nie może być pusty), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat i możemy powrócić do Banku Punktów:
Obrazek

KROK 3: Ponieważ ustawiliśmy adres e-mail PayPal, możemy teraz wypłacać Punkty w postaci gotówki. Wpisujemy więc w pole tekstowe (1) żądaną kwotę i naciskamy przycisk WYPŁAĆ (2):
Obrazek

KROK 4: Jeśli wpisaliśmy poprawną kwotę (nie jest ujemna lub równa 0 oraz nie jest większa, niż wynosi nasze saldo Punktów), na ekranie wyświetli się nam stosowny komunikat:
Obrazek

Równocześnie otrzymamy automatyczną Prywatną Wiadomość o treści widocznej poniżej, zawierającą szczegóły naszego żądania. Nadawcą tej wiadomości jestem zawsze JA - to na wypadek, gdyby zaistniała potrzeba pilnego kontaktu ze mną (np. wpisaliśmy niepoprawną kwotę albo mamy wpisany nieaktualny adres e-mail PayPal) - wystarczy odpowiedzieć na tę wiadomość, cytując jej treść (najlepiej użyć ikonki z dwoma dymkami w prawym górnym rogu wiadomości):
Obrazek

Oczywiście w naszym wyciągu z operacji na Punktach ta operacja jest także odnotowana:
Obrazek

Co jednak zrobić, jeśli chcemy całkowicie usunąć adres e-mail PayPal z naszego profilu? Nic prostszego - wystarczy po prostu usunąć adres z pola tekstowego (1) i nacisnąć przycisk AKTUALIZUJ (2):
Obrazek

Nasz adres e-mail PayPal zostanie tym samym bezpowrotnie usunięty, jednakże w każdej chwili będziemy mogli wpisać go ponownie, powtarzając czynności z KROKU 2.

Już niebawem moduł wypłaty Punktów będzie całkowicie automatyczny oraz będzie możliwe wypłacanie Punktów także na konto bankowe. Mam nadzieję, że powyższa aktualizacja przypadnie Wam do gustu. Z pewnością przyspieszy ona proces obsługi żądania wypłaty, ponieważ nie będzie trzeba pisać prywatnych wiadomości - po ustawieniu maila PayPal, żądanie zostaje wysłane praktycznie jednym kliknięciem.

------------
NOTATKA: Z uwagi na to, że adres e-mail PayPal traktujemy jak dane prywatne, jest on chroniony w sposób szczególny, zgodnie z naszą POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.

Re: SYSTEM PUNKTOWY - aktualizacja modułu wypłat Punktów


przez Google Adsense [BOT] 20 lipca 2019, 03:52
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.