• Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)

Pravila foruma:Klikni tukaj za prikaz pravil na forumu

1. W tym dziale zamieszczamy wszystko, z czego można się pośmiać - dowcipy, rysunki, zdjęcia, linki itd.
2. Pośmiać się - to nie znaczy naśmiewać się ani wyszydzać. Pamiętajmy zatem o godności drugiego człowieka.
3. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych (z tego nie da rady się pośmiać), a także reklamy (w tym kryptoreklamy).
4. Staramy siem pisadź poprawnom polrzczyznom ;)
Ta tema je označena kot ARHIVSKA. Odgovorite samo, če vaše sporočilo vsebuje rešitev (Pravila in Pogoji, 12.1).

#1 Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Vogelek23 22 Avgust 2017, 15:24
Klient przyniósł do serwisu iPhone 4s na wymianę kompletnie rozbitego ekranu.
- To kiedy będę mógł odebrać naprawiony telefon?
- Jak tylko zakończymy testy funkcji telefonu, będzie gotowy do odbioru.

Jeszcze tego samego dnia ekran został wymieniony i...

Slika

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Google Adsense [BOT] 22 Avgust 2017, 15:24

#2 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a pawel80 22 Avgust 2017, 18:51
Update z pod recovery i będzie na jutro. :mrgreen:

#3 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Vogelek23 22 Avgust 2017, 23:10
pawel80 napisal/-a:Update z pod recovery i będzie na jutro.
Update nie zadziałał - telefon jest świeżo po update :)

#4 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a pawel80 23 Avgust 2017, 00:57
A z DFU to samo? Chyba że dane ważne to się troche naczeka. :mrgreen:

#5 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a RafalB 26 Avgust 2017, 10:27
Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań ;)

#6 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Usunięty Użytkownik 402 28 Avgust 2017, 00:56
4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży ;)

#7 Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Vogelek23 29 Avgust 2017, 01:48
RafalB napisal/-a:Wyzerować via DFU można ale dane polecą w otchłań
To to ja wiem, ale klient nie wiedział :lol:

LAZY napisal/-a:4S to już tak deko padłem trąca. Można przyjąć że to już model muzealny.
Prawdopodobnie go znalazł i liczy na biznes roku po sprzedaży
Nie sądzę, bo gościowi zależy właśnie na danych, a telefon chce zostawić na części - no i na "nurka" nie wyglądał zdecydowanie :D Ja raczej podejrzewam, że to fonik jakiejś kobitki (żony/córki/kochanki/teściowej* - niepotrzebne skreślić) i dlatego gość jest tak napięty na to, co jest w środku - a standardowe pinkody do odblokowania ekranu nie zadziałały i stąd blokada na 50 lat ;)

Re: Zażalenie klienta na zbyt długi czas naprawy ;)


Napisal/-a Google Adsense [BOT] 29 Avgust 2017, 01:48
Ta tema je označena kot ARHIVSKA. Odgovorite samo, če vaše sporočilo vsebuje rešitev (Pravila in Pogoji, 12.1).

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

_______________________________
Vse pravice pridržane. Nepooblaščeno kopiranje vsebine te spletne strani ali njenega dela je strogo prepovedano.
Vse blagovne znamke, izdelki ali storitve, objavljene na tej spletni strani, pripadajo njihovim zakonitim lastnikom, so avtorsko zaščitene in se uporabljajo samo v informativne namene.