• Menadżer do serwisu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać skrócony opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać rozszerzony opis problemu oraz sformułowane pytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/wsadów BIOS, ani linkowanie do tych plików, zamieszczonych na innych stronach. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę lub naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.

#121 Re: Menadżer do serwisu


przez adam1114 16 lutego 2015, 11:26
Patrząc z perspektywy lat, to jeśli dziś miał bym zaczynać to do faktur wf maga a zlecenia bym sobie zrobił w dobrze opracowanym arkuszu Excela :).

Re: Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 16 lutego 2015, 11:26

#122 Re: Menadżer do serwisu


przez mar244 26 lipca 2015, 20:54
Witam,

Przymierzam się aby zakupić program do serwisu, Panowie nie zmieniło się coś przypadkiem na rynku :)?


zauważyłem że NTSN już od dłuższego czasu nie jest aktualizowany.

#123 Re: Menadżer do serwisu


przez Zusto 11 listopada 2015, 11:35
Dokładnie, czekałem na obsługę faktur i magazynu, lecz niestety chyba autorowi nie zależy już na rozwoju tego oprogramowania, choć powiem szczerze, że dobrze mi się na nim pracowało. Chyba lepszym wyborem wydaje się Serwis firmy Kambit lub ASYSTENT SERWIS I REKLAMACJE 2015, chyba, że polecacie coś innego.

#124 Re: Menadżer do serwisu


przez michalmwp 17 czerwca 2016, 22:33
Odświeżę temat bo też sam szukam czegoś sensownego do swojego serwisu.

Kambit odpadł bo nie ma fakturowania na podstawie zlecenia serwisowego. Aby wystawić fakturę trzeba klepać wszystko ręcznie. Czasami jest to zaletą ale w moim przypadku niestety to dodatkowa robota. Brak też rejestru VAT zakupów. Jeśli chodzi o same zlecenia to dość funkcjonalny, czytelny, duże możliwości filtrowania zleceń.

Asystenta Meteorytu nie ogarniam, jakiś nielogiczny. Mimo że zawodowo od dwudziestu lat wdrażam oprogramowanie ERP nie udało mi się załapać o co w tym programie chodzi.

Znalazłem "Easy Service Manager" http://www.serwisgsm.xaa.pl/index.php. Funkcjonalny ale typowo "myszkowy" a ja preferuję klawiaturę. Z tego powodu odpadł ale napisałem o nim bo może innym się spodoba. Nie wiem ile to kosztuje, autor się nie chwali. Z tego co pamiętam to chyba nie obsługuje drukarki fiskalnej.

Najlepiej wg mnie wypada oprogramowanie Serwisoftu http://www.serwisoft.pl/oferta/oprogramowanie/do-serwisu-komputerowego
Dość czytelny, prowadzi rejestry sprzedaży i zakupów z rozróżnieniem kosztów, rozrachunki. W większości klawiaturowy, ma obsługę drukarki fiskalnej. Cena do zaakceptowania. Dla mnie jedyny minus to brak możliwości wystawienia jednej faktury do kilku zleceń. Na razie tylko tyle mogę napisać, testuję go jeden dzień. Może ktoś go już używa w swoim serwisie i mógłby się podzielić opinią o sofcie, jego stabilności i podejściu autora do klienta?

#125 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 21 czerwca 2016, 16:33
"Easy Service Manager" - licencja na stanowisko 30 zł z kluczem sprzętowym 100.
Zamawiam do testów, bo cena śmieszna :)

Chłopaki od NTSN zamarli więc również zaczynam szukać czegoś nowego.

#126 Re: Menadżer do serwisu


przez Zusto 21 lipca 2016, 06:11
używam asystent serwis i reklamacje, bardzo rozbudowany program, zaspokoi potrzeby bardzo wymagających użytkowników lecz trochę zawiły, obsługuje drukarki fiskalne ma wiele modułów nawet produkcję czy dekompletację co przydaje się gdy rozbieramy jakiegoś laptopa na części i je sprzedajemy, oczywiście faktury, magazyn i wiele innych, jedyny minus to zawiłość i czasami pojawiają się błędy ale po dłuższej pracy na nim stwierdzam, że za tą cenę to naprawdę niezły kombajn. Support bardzo szybko reagował na moje sugestie i poprawki, częste aktualizacje programu, dodatkowe moduły płatne i darmowe. Ogólnie gdyby nie zawiłość to praktycznie dla mnie idealny.

#127 Re: Menadżer do serwisu


przez oneeye 23 lipca 2016, 14:46
A czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś programu, który ma wbudowany kalendarz i "planer", tak aby automatycznie wg pewnych zmiennych (np kategoria naprawy) potrafił umieścić przyjmowany sprzęt w czasie? Często chciałbym konkretnie przedstawić klientowi datę diagnozy czy naprawy, żaden program do tej pory takiej funkcjonalności nie miał a przy 100 otwartych naprawach ciężko ogarnąć to logistycznie. NTSN również mnie już nudzi ;).

#128 Re: Menadżer do serwisu


przez Zusto 24 lipca 2016, 02:41
asystent serwis i reklamacje, testuj jest w pełni funkcjonalny 30 dni a chyba ma to o co pytasz

#129 Re: Menadżer do serwisu


przez pawel80 25 lipca 2016, 01:02
oneeye napisał(a):A czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś programu


Xpenology + Asus 1015PEM + mSSD 24GB koszt jaki poniosłem to 20£ netbook + 5£ za przejściówkę SATA ;)
W zestawie mamy VtigerCRM lub osTicket na wstępie i oczywiście praktycznie nie ograniczone możliwości przystosowania serwera do własnych potrzeb, tylko ten czas. ;)

#130 Re: Menadżer do serwisu


przez martiv 18 sierpnia 2016, 14:34
Polecam program Firmatec Serwis. Bardzo fajny i prosty program, obsługa zleceń serwisowych zewnętrznych jak i wewnętrznych, możliwość wystawienia paragonu lub FV, współpracuje z popularnymi kasami fiskalnymi. Wersja demo w pełni funkcjonalna, z tym że na wydruku widnieje napis " Wersja demonstracyjna". Używam tego programu i jestem bardzo zadowolony.

#131 Re: Menadżer do serwisu


przez ADAMK101 4 września 2016, 19:58
Hej
Czy ktoś użytkuje już na stałe program ESM ( Easy Service Manager) ???
Jeśli tak, to pytanie jest o zauważalne przy użytkowaniu wady i mankamenty oraz jakość i szybkość supportu.

#132 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 4 września 2016, 20:07
Dla mnie wadą jest baza tylko lokalna.
Brak możliwości wystawienia faktury w innej walicie niż PLN.
Intuicyjność - średnia, ale do opanowania.
Fajna sprawa to baza elementów.
Autor średnio podatny na sugestie.
Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach.
Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana
Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem

Program średni, ale 30 zł można wydać na poznanie.

#133 Re: Menadżer do serwisu


przez esmdeveloper 6 września 2016, 19:11
Witam

Dostałem linka do tego tematu od jednego z użytkowników. Jestem autorem ESM. Pozwolę sobie skomentować kilka uwag:

1. baza danych - lokalna* - dla jednych jest to wada dla innych zaleta: zalety: poufność danych, nikt po za użytkownikiem nie ma wglądu do danych. Banalny sposób robienia kopii - (skopiowanie pliku na bok - można ręcznie lub z poziomu programu) . Program obsługuje również tryb pracy wielostanowiskowej. I teraz wystarczy do tego dołożyć jakiś komputer który będzie pełnił rolę serwera w firmie i już baza lokalna jest dostępna nawet z drugiego końca świata i to nawet na tablecie ( system windows) Tak więc w tym momencie to nie jest baza lokalna i dane nadal są w naszych rękach a nie na jakimś chińskim serwerze. Polecam poczytać o VPN wtedy to będzie bardziej jasne ;)

2. Intuicyjność to sprawa indywidualna - więc nie komentuję

3. Autor średnio podatny na sugestie - z założenia to ma być program do serwisu. Większość zmian robię za darmo. Lecz gdy w grę wchodzi jakaś większa zmiana to jest to wycenianie (mój poświęcony czas ). Za 30zł wszystkiego nie można dostać :)

4. "Można wystawiać albo rachunek albo FVAT nie ma opcji wyboru - zamiana tylko poprzez grzebanie w ustawieniach." - to prawda w przyszłości będzie to zmienione - póki co są lepsze funkcjonalności na liście do zrobienia

5. "Brak info na fakturze do jakiego numeru naprawy jest wystawiana" - to akurat można ustawić

6. "Brakuje możliwości stworzenia faktur z różnym prefixem/symbolem " - to się ustawia w konfiguracji ale nie ma tutaj możliwości tworzenia kilkunastu rejestrów/ mechanizmów numeracji - nie było dotychczas takiej potrzeby

Pozdrawiam
ESM DEVELOPER

#134 Re: Menadżer do serwisu


przez marek216 6 września 2016, 21:52
esmdeveloper napisał(a):póki co są lepsze funkcjonalności na liście do zrobienia


Uchyli Kolega rąbka tajemnicy, oraz ew. czasów wprowadzania zmian?

esmdeveloper napisał(a):Za 30zł wszystkiego nie można dostać :)

30 zł to śmieszna cena, wielu dałoby więcej byle program spełniał oczekiwania - jestem w tej grupie :)

#135 Re: Menadżer do serwisu


przez krzychubat 16 września 2016, 22:37
a ja przypadkiem trafiam dzis na ten watek i tak czytam kilka stron wstecz i widzę że chodzi o serwisant-online - w sumie próbowaliśmy u nas i te asystenty i reklamacje i jakoś przyzwyczailiśmy się już od trzech lat to tego serwisanta jak był jeszcze za free i jest ok. Wygodna aplikacja która pozwala sie w dużym stopniu konfigurować chociaż ja używam nie do fakturowania czy magazynowania tylko jako bazę sprzętu który przeszedł przez serwis żeby było jasne kiedy zrobione, kiedy wydane i jasna gwarancja. Kiedys byly zlecenia drukowane i segregator i przychodzi klient że to i tamto gwaracja i tu trzeba było szukać kartki a teraz spokój zaraz sie sprawdzi co naprawiał, ile czekał jakieś uwagi technika obsługującego i jest spoko. Wygodna aplikacja na urlopie - żeby było wiadomo co sie w firmie dzieje choć bardziej to czasem człowiek w domu czasem popatrzy jak dzień zaplanować po zleceniach oczekujących. W sumie teraz już chyba gdzieś od półtorej roku płatny jest serwisant ale i tak jestem zadowolony, czasem się zdarzały im godzinne awarie dawniej ale teraz jest ok, teraz częściej się trafia awaria neta i jak się człowiek zapomni to np nie wiadomo co robić - każda usterka w serwisancie i jak przyjdzie wziąć nowy sprzęt to masakra bo nie wiadomo co z nim jest. Szkoda że nie mają zniżek jak się opłaca cały rok.
Żeby nie było to zaznaczam że biorę udział w luźnej dysksji - nie chce tu niczego i nikogo reklamować. Temat o tyle ciekawy że może spotkam tu jakąś inną aplikację która może jeszcze lepiej bedzie mi pasowała :)

#136 Re: Menadżer do serwisu


przez serwisoft 30 stycznia 2017, 08:11
Dzień dobry,

Jestem autorem Menadżera Serwisu, nie chcę się tu rozpisywać i reklamować, ale chcę odpowiedzieć użytkownikowi michalmwp. Menadżer w wersji nazwijmy to "powszechnej" faktycznie nie ma funkcji wystawiania faktury do wielu zleceń. Jednak ta funkcja istnieje i jest z powodzeniem od kilku lat wykorzystywana przez jedną z firm. Jest ona ukryta i już jakiś czas zastanawiam się nad jej upublicznieniem. Co do podejścia do klienta i zmian, wystarczy poczytać listę aktualizacji http://serwisoft.pl/aktualizacje, są to zmiany w 80% oparte i propozycje i potrzeby użytkowników. Jeśli dostanę informację na e-mail z jakiego jest Pan miasta, mogę podesłać kilka kontaktów do obecnych użytkowników. Będzie można zasięgnąć języka.

Pozdrawiam :)

#137 Re: Menadżer do serwisu


przez lufex 11 lutego 2017, 20:45
Witam, korzystam z ESM, dla mnie wada jest dodanie kilku urządzeń na 1 przyjęcie. Tak po za tym dla małych serwisów jest naprawdę ok.

#138 Re: Menadżer do serwisu


przez franekx6 25 marca 2020, 16:01
Witam
Przymierzam się do zakupu programu. Co teraz jest godnego uwagi?

#139 Re: Menadżer do serwisu


przez keymaker 17 kwietnia 2020, 17:44
Cześć, jestem w trakcie tworzenia programu do zarządzania serwisem elektroniki. Jakie funkcje chcielibyście zobaczyć w takiej aplikacji?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#140 Re: Menadżer do serwisu


przez Vogelek23 17 kwietnia 2020, 19:19
keymaker napisał(a):Cześć, jestem w trakcie tworzenia programu do zarządzania serwisem elektroniki. Jakie funkcje chcielibyście zobaczyć w takiej aplikacji?
Myślę, że powinieneś przenieść się z tym pytaniem do działu DIY (niedokończone). Ten temat ma już 7 podstron i liczy sobie 5 lat, toteż zamykam.

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 17 kwietnia 2020, 19:19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.