• Menadżer do serwisu

Правила форума:Нажмите здесь, чтобы посмотреть правила этого форума

  1. Тема должна иметь краткое описание проблемы.
  2. Пост должен иметь расширенное описание проблемы, а также вопрос.
  3. Запрещается размещать вложения с полной документацией или файлами BIOS, а также размещать ссылки на какие-либо веб-сайты, на которых размещены такие файлы. Разрешается размещать только небольшую часть документации (до одной страницы на сообщение).
  4. Вы можете описать только одну проблему в каждой теме. Для каждой другой проблемы вам следует открывать новую тему.
  5. Строго запрещено запрашивать какую-либо документацию или файлы BIOS. Для таких запросов используйте форум ЗАПРОСЫ О ДОКУМЕНТАЦИЮ И BIOS/EFI.

#81 Re: Menadżer do serwisu


от marek216 8 Декабрь 2013, 20:57
adam1114 писал(а):dziwi mnie, że nie można kupić programu który instaluje u siebie, a co jak będę miał np kilkugodzinną awarię u dostawcy internetu? Co prawda takie sytuacje to rzadkość, ale się zdarzają.


To dylemat każdego z bazą na serwerze ( nawet własnym )
Rozwiązania są dwa:
1. awaryjnie internet mobilny
2. program który pozwala również na osobną bazę na komputerze stacjonarnym właśnie na takie sytuacje.

Re: Re: Menadżer do serwisu


от Google Adsense [BOT] 8 Декабрь 2013, 20:57

#82 Re: Menadżer do serwisu


от arvika 8 Декабрь 2013, 21:32
marek216 писал(а):To dylemat każdego z bazą na serwerze ( nawet własnym )
Rozwiązania są dwa:
1. awaryjnie internet mobilny
2. program który pozwala również na osobną bazę na komputerze stacjonarnym właśnie na takie sytuacje.



Hostingi też miewają awarię i internet mobilny nic w tym nie pomoże. Panowie, podejrzewam że żaden z was nie ma 100 zleceń dziennie, a przy kilku zleceniach i kilkugodzinnej awari naprawdę nie ma wielkiego problemu. Oczywiście niezawodność systemu to ważna sprawa.

#83 Re: Menadżer do serwisu


от marek216 8 Декабрь 2013, 21:50
Oczywiście niezawodność systemu to ważna sprawa.




Dlatego napisałem o drugiej opcji z jakiej sam korzystam.
Właściwa baza jest na serwerze ale w przypadku awarii program pozwala mi na uruchomienie bazy lokalnej. Pracuję dalej na tym samym programie więc nie muszę sobie przypominać obsługi.

#84 Re: Menadżer do serwisu


от Vogelek23 8 Декабрь 2013, 22:59
adam1114 писал(а):To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację? Gdybym swoją bazę trzymał na serwerach jakiejś znanej, dużej firmy hostingowej, to jeszcze rozumiem (w przypadku utraty danych z winy tej firmy, można np. wszcząć postępowanie odszkodowawcze). Ale nieznana mi osoba prywatna to zbyt duże ryzyko - zlikwiduje serwer, nie opłaci domeny a Ty "szukaj wiatru w polu".

arvika писал(а):Firma bez adresu.
Adres jest (osoba prywatna).
Za to jest też coś innego. "Warunki korzystania z usługi" tego serwisu (link poniżej). Hostowany na docs.google.com - co najmniej dziwne.

Może to być kubłem zimnej wody na rozgrzane głowy entuzjastów tego konkretnego rozwiązania.
Link: https://docs.google.com/document/d/1URD ... edit?pli=1

Proszę zwrócić szczególną uwagę na §4 p. 1c, §5 p.3 i 5 oraz §6 p.2.

#85 Re: Menadżer do serwisu


от pink 8 Декабрь 2013, 23:12
Vogelek23 писал(а):
adam1114 писал(а):To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?

arvika писал(а):Firma bez adresu.
Adres jest (osoba prywatna).
Za to mam coś lepszego. "Warunki korzystania z usługi" tego serwisu (link poniżej). Hostowany na docs.google.com - co najmniej dziwne.

Ostrzegam, że może to być kubłem zimnej wody na rozgrzane głowy entuzjastów tego konkretnego rozwiązania.
Link: https://docs.google.com/document/d/1URD ... edit?pli=1

Proszę zwrócić szczególną uwagę na §4 p. 1c, §5 p.3 i 5 oraz §6 p.2.


Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów. Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.

#86 Re: Menadżer do serwisu


от adam1114 8 Декабрь 2013, 23:13
Vogelek23 писал(а):
adam1114 писал(а):To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?



To mało istotne, o ile możemy kupić program i używać u siebie - o ten kontekst mi chodziło.

Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.

#87 Re: Menadżer do serwisu


от pink 8 Декабрь 2013, 23:19
adam1114 писал(а):
Vogelek23 писал(а):
adam1114 писал(а):To chyba mało istotne czy firma, osoba prywatna, czy ma adres czy nie
Zatem proszę sobie wyobrazić sytuację, gdy właściciel serwera, po np. roku, kasuje bazy Kolegi (klientów, zleceń, pracowników itp). Gdzie wtedy Kolega złoży reklamację?



To mało istotne, o ile możemy kupić program i używać u siebie - o ten kontekst mi chodziło.

Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.

#88 Re: Menadżer do serwisu


от Vogelek23 8 Декабрь 2013, 23:44
pink писал(а):Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów.
Według mnie, niewłaściwy tok rozumowania oraz nieznajomość prawa cywilnego. Usługodawca, udostępniając publicznie usługę, nie może zrzec się całkowicie odpowiedzialności za tę usługę. A to, czy oferuje tę usługę za darmo, czy nie - to sprawa drugorzędna. Sugeruję, by Kolega zerknął do tzw. "ustawy konsumenckiej" oraz przepisów Kodeksu Cywilnego w tym zakresie.

pink писал(а):Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.
W przytoczonych wyżej "Warunkach świadczenia usług" nie ma żadnego zapisu, dotyczącego zakresu odpowiedzialności w przypadku wersji odpłatnej.

W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci.
Zapewniam Kolegę, że można - i to na długo.

pink писал(а):Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę?
Jeśli usługodawca zastrzega, że może wykorzystywać dane, zawarte w bazach firmy X, na potrzeby marketingowe, to koszty ewentualnych pozwów klientów, którzy otrzymali niechciane materiały reklamowe "bo firma X udostępniła ich dane", mogą znacznie przewyższyć koszty utrzymania lokalnej infrastruktury oprogramowania serwisowego.

#89 Re: Menadżer do serwisu


от pink 8 Декабрь 2013, 23:52
Vogelek23 писал(а):
pink писал(а):Otrzymując darmowy dostęp chyba nie można spodziewać się, że usługodawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność nie mając z tego tytułu żadnych profitów.
Według mnie, niewłaściwy tok rozumowania oraz nieznajomość prawa cywilnego. Usługodawca, udostępniając publicznie usługę, nie może zrzec się całkowicie odpowiedzialności za tę usługę. A to, czy oferuje tę usługę za darmo, czy nie - to sprawa drugorzędna. Sugeruję, by Kolega zerknął do tzw. "ustawy konsumenckiej" oraz przepisów Kodeksu Cywilnego w tym zakresie.

pink писал(а):Inaczej zapewne będzie to wyglądało w wersji odpłatnej.
W przytoczonych wyżej "Warunkach świadczenia usług" nie ma żadnego zapisu, dotyczącego zakresu odpowiedzialności w przypadku wersji odpłatnej.

W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci.
Zapewniam Kolegę, że można.

pink писал(а):Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę?
Jeśli usługodawca zastrzega, że może wykorzystywać dane, zawarte w bazach firmy X, na potrzeby marketingowe, to koszty ewentualnych pozwów klientów, którzy otrzymali niechciane materiały reklamowe "bo firma X udostępniła ich dane", mogą znacznie przewyższyć koszty utrzymania lokalnej infrastruktury oprogramowania serwisowego.


Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż dane nie będą przekazywane firmom i osobom trzecim, natomiast sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych o których, co regulamin wyraźnie podkreśla usługodawca nie ma praw. Proszę nie siać propagandy :)

Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis, gdzie usługodawca, z uwagi na siły wyższe nie jest w stanie świadczyć usługi - można w tym momencie, o ile proces reklamacyjny na to pozwala zwrócić się o rekompensatę. Przy czym, żeby móc cokolwiek rekompensować, należy ponieść jakiś koszt.

#90 Re: Menadżer do serwisu


от adam1114 8 Декабрь 2013, 23:54
pink писал(а):W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.


Jeśli nie ma możliwości zostać odciętym od sieci ( choć z tym się nie zgadzam ) to nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć bazę danych u siebie i udostępniać ją w świat, do tego na użytek serwisu który nie ma setek zleceń na dzień, nada się nawet łącze modemowe, choć teraz wszyscy chyba mają coś o wiele szybszego.
Reszty nie będę komentował, ale w sprawie kosztów, chytry dwa razy traci.

#91 Re: Menadżer do serwisu


от pink 9 Декабрь 2013, 00:01
adam1114 писал(а):
pink писал(а):W dzisiejszych czasach nie ma możliwości zostać odciętym od sieci. Aplikacje lokalne są świetne, ale niestety mają to do siebie, że po dostęp do nich jest lokalny. Aplikacje w chmurze są dostępne z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu - smartfonie, tablecie. Kolejną sprawą jest koszt: koszty aplikacji lokalnej są spore, infrastruktura, sprzęt, administracja i mogą też kosztować utratę danych. Nie taniej jest przerzucić to na usługodawcę? W dłuższej perspektywie najczęściej okazuje się o wiele tańsze.


Jeśli nie ma możliwości zostać odciętym od sieci ( choć z tym się nie zgadzam ) to nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć bazę danych u siebie i udostępniać ją w świat, do tego na użytek serwisu który nie ma setek zleceń na dzień, nada się nawet łącze modemowe, choć teraz wszyscy chyba mają coś o wiele szybszego.
Reszty nie będę komentował, ale w sprawie kosztów, chytry dwa razy traci.


To nie chytrość, to raczej rozsądek. Używając żywej aplikacji online otrzymujesz także ciągle rozwijany program, i to w sposób szybki, bo poprawkę czy nową funkcjonalność na której Ci zależy otrzymujesz czasem z dnia na dzień.

Z innej strony ja oczywiście podzielam poniekąd te wszystkie obawy - o dane klientów, o stabilność działania - cóż, ostatecznie każdy ma wybór - patrząc na współczesne trendy statyczne aplikacje odchodzą do lamusa - ale trzeba być tu progresywnym - nie wszyscy są, i cóż, nie ma w tym nic złego, ja też wolę Windowsa XP bardziej niż 7 :D

#92 Re: Menadżer do serwisu


от arvika 9 Декабрь 2013, 00:02
adam1114 писал(а):Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


Też jestem zwolennikiem trzymania ważnych danych u siebie. Chmura, chmura... usługa miła i przyjemna, tylko cholera wie kto ma do tego dostęp.

Awaria dwóch dysków jest niestety wysoce prawdopodobna, z reguły nie wystepuje ona na raz dla dwóch dysków, ale w odstępie tygodni lub miesięcy. Zazwyczaj jednak osoba użytkująca urządzenie tego nie monitoruje i nie zauważy, gdy wysypie się pierwszy dysk (mowa oczywiście o RAID1). Pracuje dalej aż do momentu uszkodzenia drugiego dysku ;)

#93 Re: Menadżer do serwisu


от adam1114 9 Декабрь 2013, 00:06
arvika писал(а):
adam1114 писал(а):Ja jestem zwolennikiem trzymania takich rzeczy u siebie, bardzo lubię serwery NAS, do tego jak ktoś bardzo się boi to jeszcze kopia danych w chmurze, choć myślę, że awaria dwóch dysków na raz jest mało prawdopodobna.


Też jestem zwolennikiem trzymania ważnych danych u siebie. Chmura, chmura... usługa miła i przyjemna, tylko cholera wie kto ma do tego dostęp.

Awaria dwóch dysków jest niestety wysoce prawdopodobna, z reguły nie wystepuje ona na raz dla dwóch dysków, ale w odstępie tygodni lub miesięcy. Zazwyczaj jednak osoba użytkująca urządzenie tego nie monitoruje i nie zauważy, gdy wysypie się pierwszy dysk (mowa oczywiście o RAID1). Pracuje dalej aż do momentu uszkodzenia drugiego dysku ;)


Na szczęście NAS ( nie mam pojęcie jak inne, tutaj mówię o Synology ) na biażąco monitoruje stan dysków i w razie jakiegokolwiek problemu z system, stanem dysków, błędami, wysyła maila - a przynajmniej ktoś to wydał kilka złotych na NASa powinien poświęcić 3 min aby tego maila wpisać i mieć spokój ;).

#94 Re: Menadżer do serwisu


от Vogelek23 9 Декабрь 2013, 00:08
pink писал(а):Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż (...) sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych (...) Proszę nie siać propagandy
Drogi Kolego Arkadiuszu K., to jakiś żart? Oto brzmienie §5 p.5:
  • (...) Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Proszę zatem nie wciskać mi takiej ciemnoty, jak powyżej.

pink писал(а):Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis (...)
Proszę zatem dalej trwać w błogiej nieświadomości - kiedy jednak UOKiK, bądź inne stowarzyszenie "konsumenckie", zainteresują się zapisami tego regulaminu, proszę przypomnieć sobie o moich uwagach, gdy będzie Kolega płacił 1000zł za każdy punkt tego regulaminu, będący niedozwoloną klauzulą umowną. Ja mam to wszystko, na szczęście, już za sobą.

#95 Re: Menadżer do serwisu


от arvika 9 Декабрь 2013, 00:12
@adam1114: Zgadza się, jednak praktyka mówi co innego :)

A tak na marginesie jeszcze jeden przykad: automatyczne odbudowywanie uzkodzonego dysku w macierzach, np. Raid1, Raid5. Klasyką jest gdy odbudowa idzie nie w tą strone co trzeba, czyli macierz odbudowuje dane z dysku nowego (który jest wypełniony 00 00 00...) ;)

Dlatego doświadczenie z tego typu przypadkami mówi, aby po prostu z głową podchodzić do takich rzeczy. Rozwiązanie marek216 wydaje się być całkiem dobre, czyli praca online wraz z możliwością odpalenia programu lokalnie.

#96 Re: Menadżer do serwisu


от Vogelek23 9 Декабрь 2013, 00:22
arvika писал(а):rozwiązanie marek216 wydaje się być całkiem dobre, czyli praca online wraz z możliwością odpalenia programu lokalnie.
Moim skromnym zdaniem, najbardziej optymalna byłaby aplikacja lokalna, która synchronizuje bazy danych (lokalną i sieciową) w momencie połączenia z internetem. Do tego codzienny, automatyczny backup (np. przy uruchamianiu aplikacji, przed jej użyciem) i można spać spokojnie.

#97 Re: Menadżer do serwisu


от arvika 9 Декабрь 2013, 00:25
Vogelek23 писал(а):Moim skromnym zdaniem, najbardziej optymalna byłaby aplikacja lokalna, która synchronizuje bazy danych (lokalną i sieciową) w momencie połączenia z internetem. Do tego codzienny, automatyczny backup (np. przy uruchamianiu aplikacji, przed jej użyciem) i można spać spokojnie.


Tak, to byłoby najlepsze rozwiązanie.

#98 Re: Menadżer do serwisu


от pink 9 Декабрь 2013, 00:30
Vogelek23 писал(а):
pink писал(а):Ja jednak mam wrażenie, że w tym regulaminie pisze wyraźnie, iż (...) sama zgoda na otrzymywanie informacji handlowych dotyczy wyłącznie usługobiorcy, nie zaś jego klientów, i innych podmiotów zgromadzonych w bazie danych (...) Proszę nie siać propagandy
Drogi Kolego Arkadiuszu K., to jakiś żart? Oto brzmienie §5 p.5:
Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Proszę zatem nie wciskać mi takiej ciemnoty, jak powyżej.

pink писал(а):Co do odpowiedzialności, tu tajże mam wrażenie, że jednak jest zgodny z kodeksem cywilnym zapis (...)
Proszę zatem dalej trwać w błogiej nieświadomości - kiedy jednak UOKiK, bądź inne stowarzyszenie "konsumenckie", zainteresują się zapisami tego regulaminu, proszę przypomnieć sobie o moich uwagach, gdy będzie Kolega płacił 1000zł za każdy punkt tego regulaminu, będący niedozwoloną klauzulą umowną. Ja mam to wszystko już za sobą, lecz - dzięki temu - kodeks cywilny oraz ustawy "konsumenckie" mogę recytować niemalże z pamięci. Okres nieobecności na forum nie poszedł zatem na marne.


Proszę nie wyrywać z kontekstu, cały punkt brzmi:

Usługodawca nie będzie udostępniał zbioru danych osobowych Usługobiorcy podmiotom trzecim. Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.


i może także zacytować poprzedni

Usługodawca nie jest właścicielem zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez Usługobiorcę w Aplikacji.


Skoro już zdecydował się Pan mnie rozszyfrować, tak więc wypowiem się w kilku kwestiach:

Aplikacja powstała jako próba dania za darmo ciekawego funkcjonalnego narzędzia, alternatywnego do ciężkich, niezrozumiałych i krojonych na jakieś gigantyczne przedsięwzięcia aplikacji. Targetem aplikacji są serwisy małe, które nie chcą ponosić inwestycji w sprzęt, aplikacje, systemy operacyjne, komputery. Rzekłbym ze to nawet serwisu typu 'start-up'. Aplikacja powstała na kanwie współczesnych trendów, gdzie jednak ludzie chętnie korzystają z aplikacji w chmurze, otrzymując oczywiste korzyści opisane na stronie promocyjnej aplikacji serwisant-online.pl

Proszę nie posądzać także mnie, czyli autora owej aplikacji o jakieś niecne cele - nie mam w zamiarze ani rozsyłać spamu, ani usuwać specjalnie bazy :) To co Pan rozumie w sposób negatywny w kwestii użycia danych niczym negatywnym nie jest. naturalnie ja rozumiem, każdy z negatywnymi doświadczeniami ma prawo być uprzedzony - zatem nie mam tu do Pana pretensji :)

I ostatecznie :) każdy ma wybór. Warunki korzystania z aplikacji szczerze informują o tym wszystkim co napisałem. Można jej używać, bądź nie - ja tu niczego nie reklamuję, nie namawiam :) skoro zostałem wywołany do tablicy, pozwoliłem sobie odpowiedzieć. I zapewniam, to nie jest kwestia ryzyka, po prostu kwestia podejścia, braku uprzedzeń.

#99 Re: Menadżer do serwisu


от Vogelek23 9 Декабрь 2013, 01:46
pink писал(а):Proszę nie wyrywać z kontekstu, cały punkt brzmi:

Usługodawca nie będzie udostępniał zbioru danych osobowych Usługobiorcy podmiotom trzecim. Usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych, na własny użytek.
Albo Kolega próbuje mi wmówić, że białe jest zielone, albo ma Kolega kłopot ze zrozumieniem własnych sformułowań. Przytoczony zaś przeze mnie fragment §5 p.5 nie jest wyrwany z kontekstu, ponieważ istotnie chodzi tylko o to, co zacytowałem - że usługodawca zastrzega sobie prawo użycia zbioru danych Usługobiorcy w celach marketingowych. Zbiór danych Usługobiorcy zaś to nie to samo, co zbiór danych osobowych Usługobiorcy. Proszę zainteresować się terminem "zbiór danych", którego definicja znajduje się w Ustawie o ochronie danych osobowych.

pink писал(а):i może także zacytować poprzedni

Usługodawca nie jest właścicielem zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez Usługobiorcę w Aplikacji.
A cóż to ma wspólnego z powyższymi uwagami? Punkt ten jest jedynie informacją - i to dość niepełną. Proszę zainteresować się terminem "administrator danych", którego definicja znajduje się w Ustawie o ochronie danych osobowych.

pink писал(а):Proszę nie posądzać także mnie, czyli autora owej aplikacji o jakieś niecne cele
Tu nikt nikogo o nic nie posądza - wątek ten zaś jest po to, by dyskutować o plusach i minusach pewnych rozwiązań. Przedstawiam wyłącznie swój punkt widzenia, zaś Kolega odbiera to - zupełnie niesłusznie - jako atak.

pink писал(а):I ostatecznie :) każdy ma wybór. Warunki korzystania z aplikacji szczerze informują o tym wszystkim co napisałem. Można jej używać, bądź nie - ja tu niczego nie reklamuję, nie namawiam :) skoro zostałem wywołany do tablicy, pozwoliłem sobie odpowiedzieć. I zapewniam, to nie jest kwestia ryzyka, po prostu kwestia podejścia, braku uprzedzeń.
Zgadzam się w 100%, że każdy ma wybór - żyjemy podobno w wolnym, demokratycznym kraju. Dlatego też mogę, zwłaszcza z racji pełnionej tu funkcji, przedstawić swoją skromną opinię. Ktoś weźmie ją pod uwagę, ktoś inny nie - ot, wolny wybór.

#100 Re: Menadżer do serwisu


от marek216 9 Декабрь 2013, 07:51
Łukasz ciekawy pomysł z synchronizacją baz danych, zostanie przekazany autorom programu którego używam :)

Co to omawianego systemu.
Za samo pojęcie lub tłumaczenie się "siłą wyższą" narażasz się na ostrzał "obrońców konsumentów".

Re: Menadżer do serwisu


от Google Adsense [BOT] 9 Декабрь 2013, 07:51

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10

_______________________________
Все права защищены. Вы не можете копировать любой контент и элементов этого сайта без разрешения.
Все торговые марки, продукты или услуги, опубликованные на этом сайте принадлежат их законным владельцам, защищены авторским правом и используются только в информационных целях.