• Podłaczenie zasilania płyty bez kontrolera przetwornicy.

#1 Podłaczenie zasilania płyty bez kontrolera przetwornicy.


przez drill 14 stycznia 2016, 10:45
Witam, to mój pierwszy post na tym forum wiec się przedstawię. Na imię mam Michał, jestem zupełnym laikiem w dziedzinie serwisowania płyt głównych laptopów, natowmiast chłonę wiedzę w tym temacie na tyle na ile pozwala mi czas. Wiele razy podczas czytania wątków na tym forum natrafiłem na informację, iż podłączenie zasilania do płyty bez wlutowanego kontrolera przetwornicy w większości przypadków doprowadzi do wysłania tejże płyty w elektroniczne niebiosa :) Zatem jeśli ktoś z szanownych forumowiczów, miałby chwilę wolnego czasu i mógłby go poświęcić na wyjaśnienie co dokładnie się dzieje na płycie i co ulega zniszczeniu oraz z jakiego powodu, byłbym dozgonnie wdzięczny. Dla sprecyzowania i zawężenia punktu analizy odnieśmy się do kontrolera przetwornicy 3/5v. Pozdrawiam.

Re: Podłaczenie zasilania płyty bez kontrolera przetwornicy.


przez Google Adsense [BOT] 14 stycznia 2016, 10:45

#2 Re: Podłaczenie zasilania płyty bez kontrolera przetwornicy.


przez Vogelek23 14 stycznia 2016, 12:47
Witamy Kolegę w naszych skromnych progach.