• Menadżer do serwisu

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać skrócony opis problemu.
  2. Treść wątku powinna zawierać rozszerzony opis problemu oraz sformułowane pytanie.
  3. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/wsadów BIOS, ani linkowanie do tych plików, zamieszczonych na innych stronach. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę lub naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  4. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.

#1 Menadżer do serwisu


przez Dawid20 3 lutego 2011, 00:29
Witam ! Mam koledzy pytanie , jakich używacie programów podczas przyjmowania laptopów do serwisów . Szukam jakiegoś programu w którym będę mógł wpisać dane klienta i jego sprzętu . Fajny by też był taki z którym można powiązać allegro .

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 3 lutego 2011, 00:29

#2 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 3 lutego 2011, 01:05
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.

#3 Re: Menadżer do serwisu


przez Usunięty Użytkownik 1038 3 lutego 2011, 08:32
Ja używam Opus Serwis - niski koszt zakupu, program dedykowany dla serwisów, pełna możliwość modyfikacji, dodatkowa funkcja przeglądania zleceń via internet. Z wad.... brak możliwości dołączenia zdjęć do poszczególnych zleceń.

#4 Re: Menadżer do serwisu


przez smoovb 3 lutego 2011, 11:00
Ja używam programu "Serwis" firmy Kambit - tani w zakupie i raczej prosty w obsłudze

#5 Re: Menadżer do serwisu


przez serwislaptop 3 lutego 2011, 11:30
Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

#6 Re: Menadżer do serwisu


przez adam1114 5 lutego 2011, 02:53
Używa ktoś takiego programu JZK Serwis ?

#7 Re: Menadżer do serwisu


przez Usunięty Użytkownik 1038 5 lutego 2011, 10:21
serwislaptop napisał(a):Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.


Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem

#8 Re: Menadżer do serwisu


przez gathor 5 lutego 2011, 13:13
A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

#9 Re: Menadżer do serwisu


przez willyvmm 5 lutego 2011, 13:17
Opus Serwis - dzwoniłem do nich i kończą wersję angielskojęzyczną. Zadzwoń do nich to ci udostępnią demo. (mam link ale nie wiem czy mogę go podać)

#10 Re: Menadżer do serwisu


przez pcdata 5 lutego 2011, 13:19
serwislaptop napisał(a):Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.

#11 Re: Menadżer do serwisu


przez Vogelek23 19 lutego 2011, 21:01
gathor napisał(a):A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).

#12 Re: Menadżer do serwisu


przez Rufio 24 kwietnia 2011, 03:36
Na jakim etapie jest w/w projekt?

pzdr.
Rufio

#13 Re: Menadżer do serwisu


przez gathor 26 kwietnia 2011, 22:12
Podpinam się do zapytania kolegi Rufio.
Miałem dostać odpowiedź z Opusa do końca marca maksymalnie, ale teraz już nawet nie odpowidadją na zapytania co do wersji anglojęzycznej.

#14 Re: Menadżer do serwisu


przez mareksmd 26 kwietnia 2011, 23:15
Również jestem zainteresowany tematem. :)

#15 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 26 kwietnia 2011, 23:22
W chwili obecnej jestem w trakcie wdrażania wspomnianego wcześniej dedykowanego oprogramowania do serwisu. Jak będzie wszystko działać pewnie zamieszczę info na forum ;)

#16 Re: Menadżer do serwisu


przez gathor 26 kwietnia 2011, 23:36
A kiedy zostanie udostępniona wspomniana wcześniej wersja "BETA"?

#17 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 26 kwietnia 2011, 23:41
Oj, mówimy o dwóch różnych menadżerach. Vogelek robi swój (darmowy?). Dla mnie jest robiony dedykowany płatny.

#18 Re: Menadżer do serwisu


przez gathor 26 kwietnia 2011, 23:44
No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł ;) :lol:

#19 Re: Menadżer do serwisu


przez arvika 26 kwietnia 2011, 23:48
gathor napisał(a):No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł


:)

#20 Re: Menadżer do serwisu


przez demeo 7 maja 2011, 03:11
To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.

Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.

Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.

Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.

Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.


--
pozdrawiam,
demeo

Re: Menadżer do serwisu


przez Google Adsense [BOT] 7 maja 2011, 03:11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.