Regole del forum: Clicca per leggere le regole del forum
- Il titolo dell'argomento dovrebbe contenere la breve descrizione del problema.
- Il messaggio di argomento dovrebbe contenere la descrizione estesa del problema e la domanda.
- Non è consentito pubblicare allegati con documentazione completa o file BIOS né collegamenti a siti Web di terze parti che ospitano tali file. È consentito pubblicare solo una piccola parte della documentazione (fino a una pagina per post).
- Puoi descrivere solo un problema per argomento. Per ogni altro problema dovresti aprire un nuovo argomento.
- È severamente vietato richiedere qualsiasi tipo di documentazione o file BIOS. Per tali richieste si prega di utilizzare il sottoforum DOCUMENTAZIONE E RICHIESTA BIOS/EFI.
Re: Menadżer do serwisu
da Google Adsense [BOT] • 3 febbraio 2011, 00:29
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.
serwislaptop ha scritto:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.
Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem
serwislaptop ha scritto:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.
Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.
gathor ha scritto:A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?
Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.
Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.
Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.
Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.
Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.
--
pozdrawiam,
demeo
Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.
Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.
Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.
Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.
--
pozdrawiam,
demeo
Re: Menadżer do serwisu
da Google Adsense [BOT] • 7 maggio 2011, 03:11
Argomenti Simili |
---|
Jaki hot air do serwisu GSM do 500-550 zł? Kilka typów. |
Chi c’è in linea
Visitano il forum: Nessuno e 0 ospiti
_______________________________Tutti i diritti riservati. È severamente vietata la copia non autorizzata del contenuto di questo sito Web o di qualsiasi sua parte.
Eventuali marchi, nomi di società, prodotti o servizi pubblicati su questo sito Web appartengono ai legittimi proprietari, sono protetti da copyright e utilizzati solo a scopo informativo.