• Menadżer do serwisu

Regole del forum:Clicca per leggere le regole del forum

  1. Il titolo dell'argomento dovrebbe contenere la breve descrizione del problema.
  2. Il messaggio di argomento dovrebbe contenere la descrizione estesa del problema e la domanda.
  3. Non è consentito pubblicare allegati con documentazione completa o file BIOS né collegamenti a siti Web di terze parti che ospitano tali file. È consentito pubblicare solo una piccola parte della documentazione (fino a una pagina per post).
  4. Puoi descrivere solo un problema per argomento. Per ogni altro problema dovresti aprire un nuovo argomento.
  5. È severamente vietato richiedere qualsiasi tipo di documentazione o file BIOS. Per tali richieste si prega di utilizzare il sottoforum DOCUMENTAZIONE E RICHIESTA BIOS/EFI.

#1 Menadżer do serwisu


da Dawid20 3 febbraio 2011, 00:29
Witam ! Mam koledzy pytanie , jakich używacie programów podczas przyjmowania laptopów do serwisów . Szukam jakiegoś programu w którym będę mógł wpisać dane klienta i jego sprzętu . Fajny by też był taki z którym można powiązać allegro .

Re: Menadżer do serwisu


da Google Adsense [BOT] 3 febbraio 2011, 00:29

#2 Re: Menadżer do serwisu


da arvika 3 febbraio 2011, 01:05
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.

#3 Re: Menadżer do serwisu


da Usunięty Użytkownik 1038 3 febbraio 2011, 08:32
Ja używam Opus Serwis - niski koszt zakupu, program dedykowany dla serwisów, pełna możliwość modyfikacji, dodatkowa funkcja przeglądania zleceń via internet. Z wad.... brak możliwości dołączenia zdjęć do poszczególnych zleceń.

#4 Re: Menadżer do serwisu


da smoovb 3 febbraio 2011, 11:00
Ja używam programu "Serwis" firmy Kambit - tani w zakupie i raczej prosty w obsłudze

#5 Re: Menadżer do serwisu


da serwislaptop 3 febbraio 2011, 11:30
Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

#6 Re: Menadżer do serwisu


da adam1114 5 febbraio 2011, 02:53
Używa ktoś takiego programu JZK Serwis ?

#7 Re: Menadżer do serwisu


da Usunięty Użytkownik 1038 5 febbraio 2011, 10:21
serwislaptop ha scritto:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.


Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem

#8 Re: Menadżer do serwisu


da gathor 5 febbraio 2011, 13:13
A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

#9 Re: Menadżer do serwisu


da willyvmm 5 febbraio 2011, 13:17
Opus Serwis - dzwoniłem do nich i kończą wersję angielskojęzyczną. Zadzwoń do nich to ci udostępnią demo. (mam link ale nie wiem czy mogę go podać)

#10 Re: Menadżer do serwisu


da pcdata 5 febbraio 2011, 13:19
serwislaptop ha scritto:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.

Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.

#11 Re: Menadżer do serwisu


da Vogelek23 19 febbraio 2011, 21:01
gathor ha scritto:A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?

Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).

#12 Re: Menadżer do serwisu


da Rufio 24 aprile 2011, 03:36
Na jakim etapie jest w/w projekt?

pzdr.
Rufio

#13 Re: Menadżer do serwisu


da gathor 26 aprile 2011, 22:12
Podpinam się do zapytania kolegi Rufio.
Miałem dostać odpowiedź z Opusa do końca marca maksymalnie, ale teraz już nawet nie odpowidadją na zapytania co do wersji anglojęzycznej.

#14 Re: Menadżer do serwisu


da mareksmd 26 aprile 2011, 23:15
Również jestem zainteresowany tematem. :)

#15 Re: Menadżer do serwisu


da arvika 26 aprile 2011, 23:22
W chwili obecnej jestem w trakcie wdrażania wspomnianego wcześniej dedykowanego oprogramowania do serwisu. Jak będzie wszystko działać pewnie zamieszczę info na forum ;)

#16 Re: Menadżer do serwisu


da gathor 26 aprile 2011, 23:36
A kiedy zostanie udostępniona wspomniana wcześniej wersja "BETA"?

#17 Re: Menadżer do serwisu


da arvika 26 aprile 2011, 23:41
Oj, mówimy o dwóch różnych menadżerach. Vogelek robi swój (darmowy?). Dla mnie jest robiony dedykowany płatny.

#18 Re: Menadżer do serwisu


da gathor 26 aprile 2011, 23:44
No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł ;) :lol:

#19 Re: Menadżer do serwisu


da arvika 26 aprile 2011, 23:48
gathor ha scritto:No to niezły nam tutaj mix teraz wyszedł


:)

#20 Re: Menadżer do serwisu


da demeo 7 maggio 2011, 03:11
To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.

Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.

Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.

Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.

Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.


--
pozdrawiam,
demeo

Re: Menadżer do serwisu


da Google Adsense [BOT] 7 maggio 2011, 03:11

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 0 ospiti

_______________________________
Tutti i diritti riservati. È severamente vietata la copia non autorizzata del contenuto di questo sito Web o di qualsiasi sua parte.
Eventuali marchi, nomi di società, prodotti o servizi pubblicati su questo sito Web appartengono ai legittimi proprietari, sono protetti da copyright e utilizzati solo a scopo informativo.