Forumsregeln: Die Forumsregeln lesen
- Der Thementitel sollte die kurze Beschreibung des Problems enthalten
- Die Themenmeldung sollte die ausführliche Problembeschreibung und auch die Frage enthalten.
- Es ist nicht gestattet, Anhänge mit der vollständigen Dokumentation oder BIOS-Datei zu veröffentlichen oder auf Websites von Drittanbietern zu verlinken, die solche Dateien hosten. Es darf nur der kleine Teil der Dokumentation (bis zu einer Seite pro Beitrag) gepostet werden.
- Sie können pro Thema nur ein Problem beschreiben. Für jedes andere Problem sollten Sie ein neues Thema eröffnen.
- Es ist strengstens untersagt, nach Dokumentationen oder BIOS-Dateien zu fragen. Für solche Anfragen nutzen Sie bitte das DOKUMENTATION UND BIOS/EFI ANFRAGE Unterforum.
Re: Menadżer do serwisu
von Google Adsense [BOT] • 3 Februar 2011, 00:29
Dla mnie w tej chwili jest pisany dedykowany system CRM. Obsługa przez internet niezależnie od miejsca, będzie możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Klienta, wystawiania faktur itp. Jeśli będzie gotowy, a ktoś byłby chętny to firma która mi to pisze spokojnie zaadaptuje go pod potrzeby danego serwisu.
serwislaptop hat geschrieben:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.
Nie, baza działa szybko, pracujemy na 2 stanowiskach z opcją wysyłania na serwer i pod firebirdem
serwislaptop hat geschrieben:Również używam programu Opus Serwis. Mam małe pytanko, czy u was też baza wolno się odświeża w momencie gdy pokazana jest duża ilość zleceń?
W momencie gdy zaznaczone są też sprzęty wydane baza potrafi się odświeżać kilkanaście do kilkudziesięciu sekund.
Również korzystamy z Opusa.
Mamy go od niecałego roku i - na razie - działa szybko, ale widok ze wszystkimi wydanymi komputerami otwiera się zauważalnie dłużej.
Kiedyś pracowałem w firmie w której w Opusie było 15 tysięcy pozycji zebranych przez kilka lat, i tam rzeczywiście problem był już odczuwalny, widok ze wszystkimi naprawami otwierał się irytująco długo.
gathor hat geschrieben:A zna ktoś taiego menadżera w angielskiej wersji językowej z obsługą czytnika barrcode?
Program "Serwis3" firmy Kambit obsługuje czytnik kodów kreskowych i choć interfejs jest w języku polskim, edytor wydruków pozwala na drukowanie wszelkich dokumentów (rozliczenie naprawy, gwarancja, protokół przyjęcia do serwisu itd) w dowolnym języku.
Jednak pomimo tego, że jest to program dość uniwersalny (w zasadzie dla każdego serwisu AGD/RTV/IT), brakuje mi elastyczności (nie można zmieniać interfejsu we własnym zakresie i dostosowywać go do własnych potrzeb).
ELVIKOM LAB Ltd - Apple Repairs & PCB Design - Free Quotes! https://www.elvikom.co.uk
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

http://www.odzyskiwanie-danych.com.pl - Odzyskiwanie danych z dysków twardych, SSD, pendrive, kart pamięci, macierzy RAID, CD/DVD. Wszystkie typy uszkodzeń.
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%
http://www.serwisapple.pl
http://sklep.arvika.pl - układy BGA, SMD, części do napraw urządzeń Apple, dla aktywnych użytkowników Elvikom rabat 5%

To ja dodam od siebie, że do tzw. "zarządzania" serwisem ew. zarządzania "zdarzeniami serwisowymi/naprawmi" można łatwo użyć programów typu "trouble ticket system" dwa najpopularniejsze to osticket http://osticket.com/ oraz OTRS http://otrs.org/. Posiadają możliwość sprawdzenia statusu naprawy przez Internet, możliwość definiowania grup użytkowników/pracowników/klientów/stanowisk, różnych uprawnień, przyporządkowywania prac dla danych pracowników, informowanie na maila o zmianie statusu naprawy, możliwość załączania/przesyłania plików, wielojęzyczność itp itd.
Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.
Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.
Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.
Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.
--
pozdrawiam,
demeo
Zaletą jest to że są darmowe i dość szeroko konfigurowalne, działają przez www oraz posiadają wsparcie w postaci forów dyskusyjnych.
Minusem jest brak obsługi skanera kodów, ew. ewidencji sprzętu/części.
Z małym wysiłkiem te programy spełniają większość wymienionych przez was funkcjonalności.
Powoli je testuje, gdyż przymierzam się do zaadoptowania jednego z nich na swoje potrzeby w szczególności dla stałych/hurtowych klientów.
--
pozdrawiam,
demeo
Re: Menadżer do serwisu
von Google Adsense [BOT] • 7 Mai 2011, 03:11
Ähnliche Themen |
---|
Jaki hot air do serwisu GSM do 500-550 zł? Kilka typów. |
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste
_______________________________Alle Rechte vorbehalten. Das unerlaubte Kopieren des Inhalts dieser Website oder eines Teils davon ist strengstens untersagt.
Alle auf dieser Website veröffentlichten Marken, Markennamen, Produkte oder Dienstleistungen gehören ihren gesetzlichen Eigentümern, sind urheberrechtlich geschützt und werden nur zu Informationszwecken verwendet.