English Polski Русский Slovenščina
Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie możesz znaleźć oznaczenia, powinieneś zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów (ani linkowanie do nich na inne witryny), a także wsadów BIOS (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.

#1 HP ENVY 5536, nie wykonuje kopii.


przez altechsrw 26 września 2019, 13:52
Witam. Drukarka nie zgłasza żadnego błędu. Po uruchomieniu kopiowania skaner przesuwa się do prawej strony ale nie zapala lampy skanera ani nie przesuwa się w lewo. Na ekranie komunikat o kopiowaniu. Jeżeli anuluje się kopiowanie drukarka cały czas zostaje na komunikacie "Anulowanie" i dopiero po wyłączeniu przyciskiem i włączeniu drukarka wraca do normalnej pracy.

Re: HP ENVY 5536, nie wykonuje kopii.


przez Google Adsense [BOT] 26 września 2019, 13:52

#2 Re: HP ENVY 5536, nie wykonuje kopii.


przez altechsrw 2 października 2019, 09:26
Problemem okazał się taśma łącząca skaner z MB. Nie wyglądała na uszkodzoną i pomiar multimetrem nie wykazał niczego dziwnego. Skróciłem taśmę o ok 1mm z każdej strony. Po tym zabiegu skaner pracuje poprawnie.

Re: HP ENVY 5536, nie wykonuje kopii.


przez Google Adsense [BOT] 2 października 2019, 09:26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.