Forum ELVIKOM

Forum ELVIKOM

Forum poświęcone naprawom serwisowym sprzętu komputerowego

English  Polski  Русский 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]






 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 #1   Tytuł: ZASADY DZIAŁU "SERWIS LAPTOPY HARDWARE"
PostNapisane: 20 lutego 2012, 00:36 
Obrazek

Proszę wszystkich użytkowników o stosowanie się do poniższych zaleceń przy zakładaniu wątków w tym dziale.

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać ten wątek: ogloszenie-jak-odczytac-oznaczenie-kodowe-plyty-glownej-t31261.html. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Niniejszy dział przeznaczony jest dla osób/firm, zajmujących się zawodowo naprawami sprzętu komputerowego. Osoby/firmy, które nie zajmują się zawodowo naprawami sprzętu komputerowego oraz nie należą co najmniej do grupy Serwisanci, nie mogą zakładać wątków w tym dziale (mogą jedynie odpisywać w istniejących tematach).
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/plików BIOS. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat/BIOS. Dla takich zapytań przeznaczony jest dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.
  7. Niniejsze zasady działu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.

Nie stosowanie się do powyższych zaleceń może skutkować usunięciem postu (wątku) i/lub ostrzeżeniem, zaś w skrajnych wypadkach czasową lub trwałą blokadą możliwości pisania na forum.



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: ZASADY DZIAŁU "SERWIS LAPTOPY HARDWARE"
PostNapisane: 20 lutego 2012, 00:36 
 
 
 
 #2   Tytuł: Re: THE RULES of "SERWIS HARDWARE" subforum
PostNapisane: 20 lutego 2012, 02:20 
Obrazek

Please comply with our rules listed below, before you made a new thread or reply in the existing topic.

  1. Topic title should contains: the computer's mark, model and the smart description of failure.
  2. Topic message should contains: an extended description of failure, then what was checked/replaced/measured + conclusions and, the question. If you can't find PCB marking code, you should read this topic: ogloszenie-jak-odczytac-oznaczenie-kodowe-plyty-glownej-t31261.html. If you still have a problem with finding a markings, please insert a clean both-side photos of the mainboard - it is required to remove any foils that could possibly obstruct the board markings.
  3. This subforum is intended for professional services/repairers only. If you're not professional service/repairer nor belong to SERWISANCI group, you can't open a new threads here (you can only post in an existing threads).
  4. Uploading of any complete instruction/schematic/BIOS file is forbidden. You can only place the small part of instruction/schematic, which simplify the diagnostic/repairs for the topic author. You can't place more then one complete page of instruction/schematic in a single thread.
  5. In a single thread you can describe only one issue. For each next defective machine you should open a separate thread.
  6. Asking for schematics or BIOS files is forbidden. If you want to ask for schematic/BIOS, you must open a topic in ASKING FOR SCHEMATICS/BIOS subforum.
  7. Above rules bring into effect on the publication day.

If you don't comply with the above rules, your thread/post can be deleted or, you can be warn. In case of notorious violations, you can be banned (for some time or permanently).



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: Re: THE RULES of "SERWIS HARDWARE" subforum
PostNapisane: 20 lutego 2012, 02:20 
 
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]    
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
 Podobne tematy 
HP Pavilion G6-2324sw po zalaniu hardware czy software
Serwis komputerowy, faktury czy kasa fiskalna
Wymiana układu GPU - czy serwis mnie oszukał?
Czy pobranie pliku z działu "PLIKI BIOS (niezweryfikowane)" odejmuje punkty?  [SOLVED]