Forum ELVIKOM

Forum ELVIKOM

Forum poświęcone naprawom serwisowym sprzętu komputerowego

English  Polski  Русский 






 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 #1   Tytuł: ZASADY DZIAŁU "SERWIS LAPTOPY HARDWARE"
PostNapisane: 19 lutego 2012, 23:36 
Obrazek

Proszę wszystkich użytkowników o stosowanie się do poniższych zaleceń przy zakładaniu wątków w tym dziale.

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać ten wątek: ogloszenie-jak-odczytac-oznaczenie-kodowe-plyty-glownej-t31261.html. Jeśli nadal nie można znaleźć oznaczenia, należy zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Niniejszy dział przeznaczony jest dla osób/firm, zajmujących się zawodowo naprawami sprzętu komputerowego. Osoby/firmy, które nie zajmują się zawodowo naprawami sprzętu komputerowego oraz nie należą co najmniej do grupy Serwisanci, nie mogą zakładać wątków w tym dziale (mogą jedynie odpisywać w istniejących tematach).
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów/plików BIOS. Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym temacie można zamieścić nie więcej, jak jedną stronę instrukcji/schematu.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat/BIOS. Dla takich zapytań przeznaczony jest dział ZAPYTANIA O SCHEMATY/BIOS.
  7. Niniejsze zasady działu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.

Nie stosowanie się do powyższych zaleceń może skutkować usunięciem postu (wątku) i/lub ostrzeżeniem, zaś w skrajnych wypadkach czasową lub trwałą blokadą możliwości pisania na forum.



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: ZASADY DZIAŁU "SERWIS LAPTOPY HARDWARE"
PostNapisane: 19 lutego 2012, 23:36 
 
 
 
 #2   Tytuł: Re: THE RULES of "SERWIS HARDWARE" subforum
PostNapisane: 20 lutego 2012, 01:20 
Obrazek

Please comply with our rules listed below, before you made a new thread or reply in the existing topic.

  1. Topic title should contains: the computer's mark, model and the smart description of failure.
  2. Topic message should contains: an extended description of failure, then what was checked/replaced/measured + conclusions and, the question. If you can't find PCB marking code, you should read this topic: ogloszenie-jak-odczytac-oznaczenie-kodowe-plyty-glownej-t31261.html. If you still have a problem with finding a markings, please insert a clean both-side photos of the mainboard - it is required to remove any foils that could possibly obstruct the board markings.
  3. This subforum is intended only for professional services/technicians. If you're not professional service/technician and not belong to Serwisanci group, you can't making a new threads here (you can reply to existing threads only).
  4. Uploading of any complete instruction/schematic/BIOS file is forbidden. You can only place the small part of instruction/schematic, which simplify the diagnostic/repair for the topic author. You can't place more then one complete page of instruction/schematic in the single thread.
  5. In the single thread you can describe only one failure. For each next defective units, you must open the separate thread.
  6. Asking for schematics or BIOS files is forbidden. If you need to ask for schematic/BIOS, you must open a topic in ASKING FOR SCHEMATICS/BIOS subforum.
  7. Above rules bring into effect on the publication day.

If you don't comply with the above rules, your thread/post can be deleted or, you can be warn. In case of notorious violations, you can be banned (for some time or permanently).



_________________
Jeśli skorzystałeś z mojej pomocy na Forum, możesz w ramach podziękowania wspomóc jego rozwój.
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
 
 
 Tytuł: Re: Re: THE RULES of "SERWIS HARDWARE" subforum
PostNapisane: 20 lutego 2012, 01:20 
 
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]    
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
 Podobne tematy 
HP Pavilion G6-2324sw po zalaniu hardware czy software
Czy pobranie pliku z działu "PLIKI BIOS (niezweryfikowane)" odejmuje punkty?  [SOLVED]