• Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie możesz znaleźć oznaczenia, powinieneś zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także wsadów BIOS (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez szymon189 6 grudnia 2018, 17:35
Po wymianie dysku na SSD system się uruchomił, ale gdy wyłączyło się system i chciało na nowo włączyć laptop to wisi na logo Lenovo, lub zaraz napis zniknie i zostaje czarny ekran. Pomaga jedynie ponowna instalacja systemu i znowu dysk działa do czasu wyłączenia laptopa (gdy w systemie damy uruchom ponownie to wszystko działa prawidłowo). Instalowany był Windows 7 i 10. Wypróbowałem ten SSD na laptopie Lenovo Y560 i tam działa prawidłowo. Obecny dysk HDD z badami działa "prawidłowo", niema takich problemów jak z SSD.
BIOS Version 6CCN29EE (V1.06)
CPU: AMD E1 1200 APU with Radeon (tm) HD Graphics

Dysk SSD Adata SSD Premier Pro Sp920 128GB 2,5

Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez Google Adsense [BOT] 6 grudnia 2018, 17:35

#2 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez Lesio23 6 grudnia 2018, 17:42
Przeprogramuj bios w programatorze.

#3 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez szymon189 6 grudnia 2018, 17:47
Trzeba jakiś specjalny programator? Czy ja "zielony" w tym temacie dam radę?

#4 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez Lesio23 6 grudnia 2018, 18:08
Programator bios np. TL866ii.
Same programowanie jest bardzo proste, i zajmuje max. 5 minut ze wszystkim.

Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo


przez Google Adsense [BOT] 6 grudnia 2018, 18:08
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: clops35 i 0 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.