• netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pendrive

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie możesz znaleźć oznaczenia, powinieneś zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych dokumentacji, a także wsadów BIOS (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu dokumentacji, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zamieszczanie linków do plików, znajdujących się na innych stronach internetowych.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  7. Nie jest dozwolone pisanie tematu lub postu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).

#1 netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pendrive

przez eletmoraes 7 października 2015, 20:11
I tried to load windows 7 safe mode but provides the following message:

The windows can not complete the installation in Safe Mode. To continue installing Windows, restart your computer.

I'm finding that the Windows 7 installation program stored on the USB pendrive does not have the video of this netbook LG X140 driver

Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pendrive

przez Google Adsense [BOT] 7 października 2015, 20:11

#2 Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pend

przez eletmoraes 10 października 2015, 22:47
as no DVD player would have to use a USB stick bootable 4GB using Rufus and after playing the WIN7 installation program into the pendriver. So far so good. Now begins the difficulty. When it arrives at the conclusion of installation hangs and restarts the machine. I tried to get into safe mode but when it comes to file "Classpnp.sys lock, gives blue screen and reboots the machine. Yeah sounds like it's missing the display driver of this machine would have to play the video driver into the CD installation of Windows 7, right, if that's how it's done?
Just a detail, I made this whole installation process only I used Hiren CDboot 15.1 and ran it usually appeared normal image, everything worked, only gave error when I ran video stress test (got error in the test) this when I used the Hiren

#3 Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pend

przez eletmoraes 17 października 2015, 03:33
I think I located the problem of this netbook from LG X140 has a chip that sits between the memory slots, USB connectors and the cooler that is heating up enough. Does anyone know the chip function?
The platform of this motherboard is the code: DAOAX2MB6E1 REV: E1 Hannstar

#4 Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pend

przez farmer 18 października 2015, 18:55
Could you please verify the platform name? As I know LG X140 it is DAU0UL2MB6F0 (Quanta UL2), not DAOAX2MB6E1.
Please send a photo of this chip.

#5 Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pend

przez eletmoraes 28 października 2015, 18:57
The difficulty I was having to install the operating system were two bent pins inside the soldier connector on the motherboard where you put the cable flat LCD screen. After repairing ,managed to install the operating system. But rather would like to test the motherboard hardware mainly video controller, which need not have the operating system installed, using pendrive.

Re: netbook LG X140 Black screen after fresh installation of Windows 7 using pend

przez Google Adsense [BOT] 28 października 2015, 18:57
To jest wątek ARCHIWALNY. Możesz odpowiedzieć w nim tylko wtedy, gdy Twój post zawiera rozwiązanie problemu (Regulamin forum p. 12.1).