English Polski Русский
FORUMDESC_LAPTOP_REPAIRS
Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

  1. Tytuł wątku powinien zawierać markę i pełny model sprzętu oraz skrótowy opis usterki.
  2. Treść wątku powinna zawierać dokładny opis usterki, co zostało sprawdzone/wymienione/zmierzone, wyniki tych działań, oznaczenie kodowe płyty głównej (w przypadku napraw hardware) oraz sformułowane pytanie. W przypadku problemów z odczytaniem oznaczenia kodowego płyty, należy przeczytać TEN WĄTEK. Jeśli nadal nie możesz znaleźć oznaczenia, powinieneś zamieścić wyraźne zdjęcia obu stron płyty - należy przy tym usunąć wszelkie folie i moduły, mogące ewentualnie zasłaniać oznaczenia płyty.
  3. Przed napisaniem nowego tematu, każdy użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z wątkami w dziale SZKOLENIA i na ich podstawie dokonać próby wstępnej diagnostyki uszkodzenia.
  4. Nie jest dozwolone umieszczanie załączników w postaci kompletnych instrukcji/schematów (ani linkowanie do nich na inne witryny), a także wsadów BIOS (do tego służy dział PLIKI BIOS DO WERYFIKACJI). Dozwolone jest wyłącznie umieszczenie fragmentu instrukcji/schematu, który ułatwi autorowi diagnostykę/naprawę sprzętu z wątku. W jednym poście można zamieścić nie więcej, niż jedną stronę instrukcji/schematu. Plik nie może posiadać widocznych znaków wodnych, napisów "confidential", adresów email etc.
  5. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, który opisuje usterkę więcej niż jednego sprzętu. W takich przypadkach należy utworzyć osobne wątki dla każdego sprzętu.
  6. Nie jest dozwolone zakładanie tematu, mającego charakter zapytania o schemat, boardview, zdjęcia płyty, wsad BIOS lub instrukcję serwisową. Do takich zapytań służy dział ZAPYTANIA O DOKUMENTACJE/BIOS.

#1 Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez szymon189 6 grudnia 2018, 17:35
Po wymianie dysku na SSD system się uruchomił, ale gdy wyłączyło się system i chciało na nowo włączyć laptop to wisi na logo Lenovo, lub zaraz napis zniknie i zostaje czarny ekran. Pomaga jedynie ponowna instalacja systemu i znowu dysk działa do czasu wyłączenia laptopa (gdy w systemie damy uruchom ponownie to wszystko działa prawidłowo). Instalowany był Windows 7 i 10. Wypróbowałem ten SSD na laptopie Lenovo Y560 i tam działa prawidłowo. Obecny dysk HDD z badami działa "prawidłowo", niema takich problemów jak z SSD.
BIOS Version 6CCN29EE (V1.06)
CPU: AMD E1 1200 APU with Radeon (tm) HD Graphics

Dysk SSD Adata SSD Premier Pro Sp920 128GB 2,5

Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez Google Adsense [BOT] 6 grudnia 2018, 17:35

#2 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez Lesio23 6 grudnia 2018, 17:42
Przeprogramuj bios w programatorze.

#3 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez szymon189 6 grudnia 2018, 17:47
Trzeba jakiś specjalny programator? Czy ja "zielony" w tym temacie dam radę?

#4 Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez Lesio23 6 grudnia 2018, 18:08
Programator bios np. TL866ii.
Same programowanie jest bardzo proste, i zajmuje max. 5 minut ze wszystkim.

Re: Lenovo G585 Nowy dysk SSD nie działa prawidłowo

przez Google Adsense [BOT] 6 grudnia 2018, 18:08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszystkie opublikowane na tej stronie znaki towarowe i handlowe oraz nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli,
są rozpowszechniane zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.