• Recykling w prowadzenie serwisu.

Zasady działu:Kliknij, aby przejrzeć zasady tego działu

1. W tym dziale dozwolone są wyłącznie dyskusje dotyczące zagadnień prawnych.
2. Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek danych osobowych/firmowych.
3. Piszemy poprawną polszczyzną, nie przeklinamy, nie krzyczymy, nie pomawiamy.

#1 Recykling w prowadzenie serwisu.


przez Usunięty Użytkownik 576 15 kwietnia 2014, 21:58
Myślę że sporo kolegów po fachu ma takie czy inne problemy z recyklingiem szrotu pozostałego po naprawach, rozebranym sprzęcie itp.
Chodzi mi o konkretny przypadek. Przychodzi pracownik z firmy xxxx i przynosi mi torbę telefonów komórkowych, kilka laptopów i mówi, że chce to oddać - potrzebuje tylko papier, że zostało to oddane do recyklingu (firma wymienia sprzęt na nowy). I teraz pytanie co dalej. Normalnie to wiadomo uszkodzony czy sprawny sprzęt kupuję na umowę, ale jak to ma wyglądać w przypadku przekazania takiego sprzętu do utylizacji. Czy mam prawo wystawić taki papier, nie mając podpisanej umowy wymaganej przez Ministerstwo Środowiska na zbiórkę i przetwarzanie użytego sprzętu elektronicznego. Ja prowadząc normalnie firmę wszystkie "śmieci" elektroniczne oddaję do punktu zbiórki w naszym PUK-u. Jak to panowie wygląda u was.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.


przez Google Adsense [BOT] 15 kwietnia 2014, 21:58

#2 Re: Recykling w prowadzenie serwisu.


przez maciej0227 12 września 2016, 19:13
Nie masz prawa przyjąć nie zgłaszając tego później w GIS.

Re: Recykling w prowadzenie serwisu.


przez Google Adsense [BOT] 12 września 2016, 19:13

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

_______________________________
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek treści i elementów witryny bez zezwolenia.
Wszelkie opublikowane na tej stronie znaki handlowe, nazwy marek, produktów czy usług należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.